گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار رونمایی شد

به گزارش خبر آزمون، گوشی هوشمند HMD Fusion، جدیدترین محصول از خانواده دستگاه های پسا-نوکیای برند HMD، با تمرکز بر طراحی ماژولار معرفی گردید.

گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار رونمایی شد

این گوشی از پوشش های Fusion استفاده می نماید که در واقع پوشش های قابل تعویض هستند و قابلیت های مختلفی مانند شارژ بی سیم، محافظت بیشتر و حلقه نور برای پخش زنده را به دستگاه اضافه می نمایند. این پوشش ها به وسیله پین های هوشمند در پشت گوشی متصل می شوند. HMD مجموعه ابزار توسعه HMD Fusion را به صورت اوپن سورس در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند طرح های خود را به صورت سه بعدی چاپ نمایند. فروش پوشش های Fusion از جمله یک دسته بازی، به وسیله HMD در اواخر سه ماهه چهارم شروع خواهد شد.

HMD Fusion از پوسته پلاستیکی نیمه شفافی بهره می برد که تعمیرات آسان را مانند HMD Skyline ممکن می سازد. دسترسی سریع به باتری، صفحه نمایش و سایر اجزای کلیدی از جمله مزایای این طراحی است.

صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت 90 هرتز، به همراه یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، در جلوی دستگاه قرار گرفته اند. در پشت گوشی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین کمکی تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیده می شوند. دوربین اصلی از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)، حالت شب اختصاصی با پردازش تصویر RAW و HDR مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی می نماید.

تراشه Snapdragon 4 Gen 2 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت پردازشی HMD Fusion را تامین می نمایند. امکان افزایش حافظه به وسیله درگاه کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. سیستم عامل اندروید 14 با دو سال به روزرسانی سیستم عامل و سه سال به روزرسانی امنیتی، تجربه نرم افزاری روانی را ارائه می دهد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 33 واتی، انرژی مورد احتیاج دستگاه را فراهم می نماید.گوشی HMD Fusion با قیمت 249 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1403 بروزرسانی: 15 شهریور 1403 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 457

به "گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید