گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران رسما وارد بازار ایران شدند

به گزارش خبر آزمون، شرکت تسک میران به عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ محصولات شیائومی در کشور، امروز در نشستی خبری که با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار گردید، از قرارداد همکاری خود با هایسنس برای واردات گوشی های هوشمند این برند به بازار کشور اطلاع داد. هایسنس E30 Lite، E50، E50 Lite و H50 Lite نخستین گوشی های این برند هستند که در کلاس مالی و در محدوده قیمتی 2 تا 4.5 میلیون تومان با گارانتی تسک میران روانه بازار کشورمان شده اند.

گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران رسما وارد بازار ایران شدند

رویا منتظری مدیر عامل شرکت تسک میران در این مراسم با اشاره به همکاری شکل گرفته میان این شرکت و برند چینی هایسنس، گفت که این شرکت برای واردات محصولات برند هایسنس به کشور دو محور توسعه ای را در نظر دارد:

منتظری در ادامه با دفاع از محصولات چینی با کیفیت در بازار، اذعان داشت که تنوع در این محصولات بسیار بالاست و در عین این موضوع قیمت مناسب این محصولات را هم می توان یکی از برگ های برنده آنان در بازار کشورمان قلمداد کرد. به همین دلیل است که شرکت تسک میران پس از تجربه پیروز واردات محصولات شیائومی، تصمیم گرفت که محصولات برند هایسنس را هم روانه بازار کشورمان کند.

منتظری بعلاوه در ادامه به مولتی برند شدن تسک میران اشاره نمود و گفت:

مشتریان هایسنس افراد خواستار گوشی های پر امکانات با قیمت مالی هستند

برند چینی هایسنس که 27 سال پیش تأسیس شده، در کشور ما بیشتر به خاطر لوازم خانگی و صوتی و تصویری خود معروفیت دارد. با این وجود، این برند از سال 2008 در همکاری با هیتاچی، با طراحی و ساخت نخستین تراشه خود وارد بازار گوشی های هوشمند شده است و از آن موقع تا کنون به ساخت گوشی های هوشمند ادامه می دهد.

در همین رابطه مرتضی درویش، مدیر بازاریابی شرکت تسک میران ضمن اشاره به سرمایه گذاری و تحقیقات شرکت هایسنس در زمینه گوشی های هوشمند از خودکفایی این برند در ساخت پردازنده و زیرساخت های سخت افزاری برای فراوری گوشی های هوشمند اطلاع داد و گفت:

درویش در ادامه گفت که مخاطبین هدف گوشی های هایسنس، افرادی هستند که از گوشی های هوشمند امکانات بالا در کنار قیمت مالی می خواهند. به همین دلیل چهار مدل گوشی هایسنس وارد شده به بازار کشور، شامل مدل های E30 Lite، E50 Lite، E50 و H50 Lite همگی در محدوده قیمتی 2 تا 4.5 میلیون تومان قرار دارند.

ساده ترین گوشی، E30 Lite است که با یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 2+13 مگاپیکسلی، نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد. اما گران ترین گوشی معرفی شده (حدود 4.5 میلیون تومان) مدل H50 Lite است که به پردازنده Unisoc Tiger T610 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. ضمن اینکه نمایشگر این دیوایس هم 6.5 اینچی است و ماژول دوربین چهارگانه 2+2+5+48 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات آن به شمار می آیند.

البته مدیر بازاریابی تسک میران در ادامه واردات این چهار مدل گوشی را اولین قدم برای مولتی برند شدن تسک میران توصیف کرد و گفت این شرکت در ادامه راه، ضمن واردات برندهای دیگر گوشی همانند ریلمی، واردات گوشی های هایسنس را هم توسعه خواهد داد و مدل های پرچم دار را هم به دایره محصولاتش اضافه خواهد نمود.

تعویض بی قید و شرط گوشی های مشکل دار هایسنس در صورت تحویل به گارانتی

شایان ذکر است که تسک میران، خدمات پس از فروش گوشی های هایسنس در ایران را هم تضمین می نماید. علی طاهری مدیر خدمات پس از فروش برند در همین رابطه گفت که در حال حاضر برای ارائه خدمات گارانتی به مشتریان، آن ها با بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور همکاری می نمایند. بعلاوه مرکز تماس مشتریان تسک میران به صورت 24 ساعته جوابگوی مشتریان است.

او بعلاوه مشتری مداری و صداقت با مشتری را یکی از اصول کار شرکت متبوع خود توصیف کرد و گفت کلیه گوشی های مشکل دار هایسنس در گارانتی بدون قید و شرط تعویض می شوند. در همین رابطه او گفت که برای گوشی های شیائومی، تسک میران در سالی که گذشت بیش از 77 درصد از کالاهای تحویل شده به گارانتی شرکت در تهران را در عرض 1 ساعت تعمیر و به مشتری برگردانده است.

به گفته مدیران تسک میران، این شرکت در حال حاضر بیش از 20 درصد از واردات محصولات برند شیائومی در کشور را در دست دارد و تصمیم دارد که تا نیمه دوم سال آینده ، 5 درصد از سهم بازار برند هایسنس را هم در دست بگیرد. با این حساب باید منتظر ماند و دید که اوضاع به چه صورت پیش خواهد رفت.

شما درباره ورود برند هایسنس به بازار گوشی ایران چه نظری دارید؟ فکر می کنید قیمت پایین می تواند تنها فاکتوری باشد که به پیروزیت این برند در بازار ایران یاری کند؟ حتما نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 88

به "گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران رسما وارد بازار ایران شدند" امتیاز دهید

2 کاربر به "گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران رسما وارد بازار ایران شدند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هایسنس با گارانتی تسک میران رسما وارد بازار ایران شدند"

1 دیدگاه

سیدعلیرضاسجادی 9 فروردین 1401

سلام من دوروزهست برندH50ل ایت خرید کردم واقعا راضی هستم سرعت بالای اینترنت بدون لگ دوربین عالی نسبت به قیمت وباطریه عالی 5100 میلی آمپری
فقط قطعات مانند گلس وگاردش موجود نیست که اونم گارانتی اطلاع رسانی کنه کجا مهیا کنیم
ممنون

پاسخ به سیدعلیرضاسجادی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید