پیگیر رفتار غیرقانونی نماینده مجلس در تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد هستیم

به گزارش خبر آزمون، رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در برابر عمل نماینده در تخریب دیوار واحد نجف آباد مکاتبه ای را با هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس انجام داده است.

پیگیر رفتار غیرقانونی نماینده مجلس در تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد هستیم

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، پیغام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان از موافقت با آزادسازی اراضی دانشگاه نجف آباد اطلاع داد.

نجفی در جلسه هیات امنای این دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت پروژه و حادثه خیز بودن راستا مجاور سردرب اصلی دانشگاه و تقاضای شهرداری نجف آباد، با آزادسازی این اراضی موافقت شد.

رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان اضافه کرد: شکستن حریم دانشگاه آزاد نجف آباد قبل از طی کردن مراحل قانونی و اخذ مجوز های لازم برای احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو بوده است.

بعلاوه امیررضا نقش، رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان یکی از پیروز ترین واحد های دانشگاهی کشور، به خوبی شاهد تعامل سازنده و مثبت و همکاری نزدیک میان مدیران محترم دانشگاه با مسئولان محترم شهری بوده و هستیم.

نقش تأکید کرد: به طور جدی پیگیر ضرر و زیان های وارده به منافع و حیثیت دانشگاه هستیم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی قویا و در قبال عمل نماینده در تخریب دیوار واحد نجف آباد مکاتبه ای را با هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

وی گفت: اگر اقدام نماینده در تخریب دیوار دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد رخ نمی داد، در پیگیری مجوز های قانونی، به مراتب کار سریع تر انجام می شد که این موضوع، باعث وقفه ای ناخواسته در این فرآیند شد.

لازم به ذکر است، در اجرای تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو، شهرداری نجف آباد متعهد شده که در ازای آزادسازی حدود چهار هزار متر از اراضی دانشگاه آزاد نجف آباد، علاوه بر اجرای دوربرگران مقابل ورودی دانشگاه، خط لوله انتقال آب 20 اینچی را هم با هزینه خود جابه جا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 19

به "پیگیر رفتار غیرقانونی نماینده مجلس در تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر رفتار غیرقانونی نماینده مجلس در تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید