ماجرای درگیری وحید امیری و شجاع خلیل زاده چه بود؟

به گزارش خبر آزمون، به نظر می رسد مسائل مالی گریبان تیم پرسپولیس را نیز گرفته و به چالشی تازه برای مدافع عنوان قهرمانی تبدیل شده باشد. سرخپوشان تهرانی برخلاف تصور بعضی ها توانستند 3 امتیاز شیرین از تبریز دشت نموده و تیم خوب و مدعی تراکتور را با فزونی یک برصفر پشت سر بگذارند.

ماجرای درگیری وحید امیری و شجاع خلیل زاده چه بود؟

پس از انتها این ملاقات اما یحیی گل محمدی ضمن انتقاد از شرایط مالی باشگاه اظهارداشت: مسائل مالی هم وجود دارد. در 7 سال اخیر 6 بار قهرمان ایران شدیم اما این شرایط باشگاه ماست. پاداشی از فدراسیون داده نشده و امکاناتی هم نگرفتیم. این تیم رها شده و توجهی به آن نمی گردد. باید با حریفانی مسلح بازی کنیم. یکسری مسائل را نمی گردد گفت چون با آبروی باشگاه بازی نمی کنم. سال جاری هیچ دریافتی نداریم. از دو سال قبل طلب داریم. اگر در آسیا موفقیت می خواهیم همه باید یاری نمایند. در این 7 سال 6 قهرمانی آوردیم اما هزار تومان پاداش نگرفتیم. منبع درآمدزایی نداریم.

افشین پیروانی نیز حرف های یحیی گل محمدی را این چنین تکمیل کرد: طرفداران بدانند چند روز پیش اطلاع رسانی کردم شرایط پرسپولیس واقعاً بحرانی است، شرایط پرسپولیس اصلاً خوب نیست. غیرت کادر فنی و بازیکنان است که این نتایج را رقم می زند. بحث این است اگر خواب باشید می توانند بیدارت نمایند اما وقتی خودت را به خواب بزنی 50 نفر هم نمی توانند شما را بیدار نمایند. الان یکسری از تیم ها گفته اند سقف را رعایت کردند مطمئن باشید این کار را ننموده اند، پول زیاد دارند. می خواهم بدانم پرسپولیس چه فرقی با سایر تیم ها دارد، پرسپولیسی که میلیون ها طرفدار دارد باید مشکل مالی داشته باشد اما یکسری از تیم ها در ناز و نعمت باید کارشان را جلو ببرند. این اصلی منطقی نیست، مشتی گری نیست، انسانیت نیست. هر لفظی را می توان به کار برد. یکی باید به ما توجه کند، دولت است، مجلس است. در بیشتر تیم های جهان حق پخش تلویزیونی 70 درصد مسائل شان را حل می نماید ولی ما نفهمیدیم در فوتبال ما باید حق پخش بدهند یا نه؛ یکسری می گویند دولتی است. یکی بیاید جلو آقایان معین تکلیف کنید، شعار هم ندهید. اینکه با کلمات بازی کنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

بازیکنان پرسپولیس نیز تک تک به این موارد اشاره کردند و بد ندیدیم با وحید امیری تماس بگیریم که به ما گفت: به هر حال همه صحبت ها انجام شد. این مسائل برای تیم بزرگ پرسپولیس با این همه افتخار و قهرمانی درست نیست. حرف ما این بود که پرسپولیس باید بزرگ ترین و برترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مسائل روبرو نگردد. ما بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس خواسته نا به جا یا زیادی نداریم و مطالبات خود را خواسته ایم.

وی ادامه داد: من نمی خواهم خیلی بحث لیگ عربستان یا ستاره هایی که تیم های این کشور با ارقام سرسام آور خریداری می نمایند را مطرح کنم چون بارها در این زمینه صحبت شده است. ما هم انتظار نداریم مثل تیم هایی عربستانی خرج گردد اما تیمی مثل پرسپولیس نباید این همه دغدغه مالی داشته باشد. یکسری مسائل به وجود می آید که اصلا درست نیست. من پس از انتها بازی با تراکتور هم اشاره نموده که هیئت مدیره و مدیران باشگاه پرسپولیس هم کوشش می نمایند که منابع مالی خوبی فراهم نمایند اما هنوز مسائل پابرجاست. پرسپولیس سال جاری نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و باید با حریفانی روبرو گردد که بودجه 10 سال پرسپولیس را فقط به یک بازیکن می پردازند. می بینیم و می شنویم که 200 یا 300 میلیون یورو برای یک فصل به یک ستاره در لیگ عربستان پرداخت می گردد. ما چنین حریفانی داریم اما برای فصل تازه هنوز هیچ دریافتی نداشته یا اینکه از سال های قبل طلب داریم.

ستاره ملی پوش پرسپولیس در ادامه تأکید کرد: البته این نکته را حتما بگویم که طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند بازیکنان این تیم با همه وجود برای قهرمانی می جنگند و هدفی جز این ندارند. با این حال من در مورد خودم نمی گویم اما این بچه ها لایق بیشترین احترام هستند و باید قدرشان را دانست.

کاپیتان پرسپولیس در مورد درگیری با شجاع خلیل زاده در ملاقات با تراکتور نیز توضیح داد: چیز خاصی نبود، من و شجاع خلیل زاده دوست و همبازی قدیمی هستیم و این موارد هم در فوتبال طبیعی است. آنچه اهمیت دارد رفاقت و محبت در زمین و بیرون زمین است. همه ما برای موفقیت تیم خود کوشش و رقابت می کنیم و بعد از انتها بازی دوباره رفاقت هاست که شکل گرفته و می ماند.

وحید امیری در انتها درباره ملاقات با ذوب آهن نیز می گوید: بازی سختی مقابل تیم خوب ذوب آهن داریم. تیم های آقای محمد ربیعی معمولا فوتبال خوبی جلوی تیم های مدعی انجام می دهند و امیدوارم بتوانیم از این ملاقات هم سربلند بیرون بیاییم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1402 بروزرسانی: 27 مرداد 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 414

به "ماجرای درگیری وحید امیری و شجاع خلیل زاده چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای درگیری وحید امیری و شجاع خلیل زاده چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید