مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

به گزارش خبر آزمون، موزه تاریخ شانگهای در طبقه همکف برج قرار دارد. این موزه شامل هزاران اثر تاریخی، بیش از 100 مجسمه مومی و نمونه های کوچک شده سازه های معماری است. در این موزه می توانید در مورد فرهنگ شانگهای اطلاعات کسب کنید، این که سابق بر این چه بوده و چگونه در طول زمان تغییر کرده است. این موزه نمایشگاهی عالی هم برای بچه ها و هم بزرگسالان بوده و بازگوکننده تاریخ شهر است.

مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

رستوران گردان برج مروارید شرقی در گوی بزرگ دوم برج قرار گرفته و با ارتفاع 263 متریش مرتفع ترین رستوران گردان در آسیا است. این رستوران ظرفیت میزبانی از 350 نفر را در یک زمان داشته و هر 2 ساعت یکبار به دور خود می گردد. این رستوران ناهار و شام بوفه داشته و منوی آن گستره وسیعی از غذاهای غربی و چینی را شامل می شود. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از منظره کامل شهر یک غذای عالی نیز نوش جان کنید. قیمت بوفه ناهار (11 صبح تا 2 بعد از ظهر) و بوفه شام (5 بعد از ظهر تا 9 شب) در این رستوران به ترتیب 298 یوان و 328 یوان برای هر نفر است. برای مهمانان رستوران بازدید از برج، هر 3 گوی و موزه تاریخ شانگهای رایگان است. در تور چین منظره های شب های شانگهای از این رستوران را از دست ندهید.

برای رسیدن به این برج می توانید خط 2 مترو شانگهای را سوار شده و در ایستگاه Lujiazui پیاده شوید. با استفاده از اتوبوس های گردشگری شهر و تعدادی زیادی از خطوط اتوبوس رانی عمومی نیز می توانید به این نقطه برسید.

منبع مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)

انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 58

به "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برج مروارید شرقی شانگهای (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید