معرفی هتل 5 ستاره سلطان این بوتیک در باکو

به گزارش خبر آزمون، هتل سلطان این بوتیک باکو | Sultan Inn Boutique Hotel

این هتل 5 ستاره زیبا، دارای دکوراسیونی بی همتا، یک رستوران سنتی آذربایجانی با یک تراس باغی می باشد. هتل سلطان این بوتیک باکو Sultan Inn Boutique Hotel درست در کنار برج مایدن و در قلب ناحیه تاریخی باکو قرار گرفته است. این هتل، یکی از بهترین موقعیت ها را برای اقامت در این شهر دارد. همچنین امکانات فراوان تفریحی و خدماتی راب هش ما ارائه می دهد. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خدمات و امکانات متنوع رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل سلطان این بوتیک باکو تا دیدنی های باکو را بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره سلطان این بوتیک در باکو

خدمات رفاهی هتل سلطان این بوتیک باکو

مسلماً نام بردن تمام امکانات و خدمات این اقامتگاه امکان پذیر نمی باشد با این حال در این مطلب سعی می کنیم که امکانات مهم آن را نام ببریم. کارکنان میز پذیرش با مهربانی به شما خوش آمد می گویند و امکانات مختلفی از قبیل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز و … را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید فرم های تحویل اتاق را در بعداً پر کنید به جای اینکه جلوی میز پیشخوان بایستید. پس از پر کردن فرم ها، کلید اتاق به شما تحویل داده می شود. همچنین اجازه ندارید که حیوانات خانگی خود را به این هتل 5 ستاره بیاورید. اینترنت وای فای در تمام اتاق ها و فضای عمومی هتل مانند رستوران و لابی در دسترس خواهد بود و رایگان هم می باشد.

برای مهمانانی که در پی مکانی برای برگزاری ملاقات های کاری خود هستند، یک اتاق ملاقات و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. تمام خدمات شستشوی لباس مانند خشکشویی، اتوشویی و پرس شلوار نیازمند پرداخت های جداگانه می باشد.

سرویس حمل و نقل به اطراف، ترانسفر فرودگاهی و تاکسی، همگی با پرداخت مجزا در اختیارتان قرار می گیرد. برای افراد غیر سیگاری فضایی مجزا در نظر گرفته شده است با این حال سیستم تهویه مطبوع هتل، هوای محیط را تازه و سالم نگه می دارد. متأسفانه این هتل پارکینگی در اختیار شما قرار نمی دهد. در فضای لابی نشسته، به مطالعه روزنامه بپردازید یا تلویزیون دیدن کنید. کارکنان هتل به 4 زبان ترکی، روسی، انگلیسی و آذربایجانی صحبت می کنند. ورود به هتل سلطان این بوتیک باکو در ساعت 2 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانسور
  • صندوق امانات
  • امکانات اتوکشی

امکانات تفریحی هتل سلطان این بوتیک باکو

می توانید در بولوار ساحلی که نزدیک به هتل قرار گرفته است بروید و از تمام تفریحات ساحلی برخوردار شوید. رستوران هتل منویی از غذاهای متنوع آذربایجانی در اختیارتان قرار می دهد و بوفه صبحانه نیاز به پرداخت هزینه داشته و هر روز صبح بین ساعات 06:30 تا 11 سرو می شود. غذاهای خوشمزه آذربایجانی و صبحانه سبک در رستوران تراس مانند طبقه سوم هتل، Terrace Garden Floor 3، سرو می شود. شام خود را می توانید در این رستوران و تراس زیبای آن سفارش دهید و همزمان از دیدنی ناحیه تاریخی شهر و برج مایدن لذت ببرید. این فضا تنها برای صبحانه و شام باز می باشد. به جز این مورد در فاصله 700 متری هتل نیز رستوران فینگانز Finnegans قرار گرفته است که محیط بسیار جذابی برای سرو غذا دارد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، تختخواب های لوکس به همراه ملافه های تمیز، شومینه و تلویزیون کابلی با شبکه های جهانی و دستگاه پخش فیلم های دی وی دی و سی دی می باشند. لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا مانند شامپو، صابون، دستمال کاغذی و مسواک و خمیر دندان در حمام ها به همراه سسشوار، حوله و دمپایی ارائه می شود. درون اتاق ها تجهیزات کامل یک اتاق لوکس مانند آباژر، مبلمان و میز عسلی، تلفن، میز مطالعه به همراه جایگاه، پرده های ضخیم، کف پارکت شده و دارای فرش نیز قرار داده شده است. در کل این هتل 11 اتاق دارد که برای رزرو اتاق در هتل سلطان این بوتیک باکو یا دیدن عکس های بیشتر، می توانید به قسمت رزرو هتل باکو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل سلطان این بوتیک باکو

  • اتاق استاندارد دبل با نمای خیابان: این اتاق نمایی رو به خیابان به همراه متراژ 23 متر مربع دارد. در این اتاق، یک تخت بسیار بزرگ دو نفره کینگ و دوش در حمام قرار داده شده است.
  • اتاق استاندارد دبل: مساحت این اتاق، 23 مترمربع می باشد. یک تخت دو نفره کینگ دارد. دوش در حمام گذاشته شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر باکو

هتل سلطان این بوتیک باکو یکی از بهترین اقامتگاه ها برای کاوش و گشت و گذار در شهر می باشد. تنها با 5 دقیقه پیاده روی به کاخ شیروان شاه و یا بولوار ساحلی می رسید. می توانید از تمام امکانات تفریحی ساحلی بهره مند شوید یا اگر علاقه مند به تاریخ و معماری هستید، در محله تاریخی شهر قدم بزنید. مسجد محمد در 200 متری هتل، کاخ شیروان شاه و کاخ اسماعیلیه در 300 متری، پارک فیلهارمونی و ایستگاه متروی ایچریشکار در 400 متری، میدان فواره در 500 متری، موزه فرش آذربایجان در 700 متری این هتل 5 ستاره قرار گرفته اند. با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی به تمام این مکان هایی که نام برده شد دسترسی خواهید داشت و می توانید به راحتی از آن ها دیدن کنید.

  • ایستگاه متروی سخیل: این ایستگاه حدود 900 متر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی 5 دقیقه و پیاده نزدیک به 20 دقیقه زمان می برد که به این ایستگاه برسید.
  • مسجد تازه پیر: برای رفتن به این شاهکار معماری مساجد، 20 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه رانندگی خواهید داشت چرا که فاصله آن تا هتل، 900 متر می باشد.
  • برج های شعله: این ساختمان های مدرن، تنها 1.1 کیلومتر تا شما فاصله داشته و با تاکسی 7 دقیقه و پیاده نزدیک به 25 دقیقه زمان می برد که به برج ها برسید. اتوبوس خط 18 نیز شما را 17 دقیقه ای در این مکان پیاده می کند.
  • پارک آپلند: این پارک حدود 1.2 کیلومتر دورتر است و با تاکسی 8 دقیقه و پیاده نزدیک به 21 دقیقه زمان می برد که به آنجا برسید.
  • سالن اپرا و باله آذربایجان: حدود 20 دقیقه پیاده روی یا 8 دقیقه رانندگی خواهید داشت چرا که فاصله آن تا هتل، 1.4 کیلومتر است. با اتوبوس خط 5، در مدت 25 دقیقه به این مسجد خواهید رسید.
  • ایستگاه متروی نظامی: این ایستگاه تا هتل، 1.6 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی 10 دقیقه و پیاده نزدیک به 22 دقیقه زمان می برد که به آنجا برسید.
  • فورمول 1 باکو: این استادیوم، 1.6 کیلومتر فاصله داشته که با ماشین 10 دقیقه و پیاده حدود 22 دقیقه زمان می برد تا به آنجا بروید.
  • پارک گروهبانان: 2.1 کیلومتر دورتر از محل اقامت شما می باشد. با 30 دقیقه پیاده روی، 12 دقیقه رانندگی یا 35 دقیقه با دو اتوبوس خط 61 و سپس 5 به آن می رسید.
  • استادیوم توفیق بهراموف: این استادیوم 3.7 کیلومتر فاصله داشته که با ماشین 15 دقیقه و با اتوبوس خط 5، 40 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • مرکز فرهنگی حیدر علی اف: حدود 4.3 کیلومتر فاصله دارد و با ماشین 13 دقیقه و با دو خط اتوبوس، 35 دقیقه راه دارید تا به این مکان برسید.
  • مسجد بی بی-هیبت: حدود 6.6 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی 15 دقیقه و با خط اتوبوس 125 حدود، نیم ساعت زمان می برد تا به این مسجد برسید.
  • : فاصله ان تا هتل، 21.3 کیلومتر بوده که با ماشین حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل سلطان این بوتیک باکو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آذربایجان، باکو ای زد 1095، خیابان 20 بویوک گالا

Boyuk Gala Street 20, AZ1095 Baku, Azerbaijan

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 112

به "معرفی هتل 5 ستاره سلطان این بوتیک در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره سلطان این بوتیک در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید