مصوبه افزایش 10 درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین اجتماعی ندارد

به گزارش خبر آزمون، پیشنهاد مصوب سازمان تأمین اجتماعی در خصوص مقدار و چگونگی افزایش سالانه مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، هنوز در هیأت دولت، آنالیز و تصویب نشده و اخبار اعلام شده در خصوص افزایش 10 درصدی مستمری ها، ارتباطی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

مصوبه افزایش 10 درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین اجتماعی ندارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، از شب گذشته با انتشار خبری از مصوبه اخیر هیأت دولت درخصوص اندازه افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1401، ابهاماتی در خصوص اندازه افزایش مستمری ها برای بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شده است که به این وسیله اعلام می گردد مصوبه مذکور، ارتباطی به افزایش مستمری بازنشستگان تحت پوشش تأمین اجتماعی ندارد.

براساس اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی، حسب قوانین و مقررات جاری، پیشنهاد مصوب این سازمان در خصوص اندازه و چگونگی افزایش مستمری ها در امسال، با رعایت مفاد مواد 111 و 96 قانون تأمین اجتماعی، هفتم اردیبهشت ماه برای آنالیز و تصویب به هیأت وزیران ارسال شده که هنوز در هیأت دولت آنالیز نشده است. لازم به شرح است پیشنهاد افزایش مستمری بازنشستگان این سازمان؛ برای اجرا نیازمند مصوبه هیئت وزیران است که به محض تصویب آن، اطلاع رسانی درباره جزئیات و فرایند اجرای آن انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 206

به "مصوبه افزایش 10 درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین اجتماعی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه افزایش 10 درصدی ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان ارتباطی به بازنشستگان تأمین اجتماعی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید