شناسایی 17 مورد مشکوکِ ابتلا به اُمیکرون در یک مهمانی

به گزارش خبر آزمون، تهران (پانا) - شهرداری اسلو، مرکز نروژ روز گذشته (آدینه) خاطرنشان کرد که دست کم 17 فرد مشکوک به ابتلا به سویه امیکرون ویروس کرونا در یک مهمانی شناسایی شده اند.

شناسایی 17 مورد مشکوکِ ابتلا به اُمیکرون در یک مهمانی

به گزارش ایسنا، در مجموع نتیجه تست کرونا در بیش از نیمی از حدود 100 شرکت کننده در این مهمانی که همه واکسینه شده بودند، مثبت اعلام شده و 17 نفر مشکوک به آلوده بودن به سویه نو هستند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از شهرداری اسلو، تا به امروز تست پی سی آر 60 نفر مثبت شده است.

این نهاد بیان کرد که احتمالا 17 نفر از افراد مبتلا به کووید-19 به سویه امیکرون ویروس کرونا آلوده شده اند اما هنوز تایید نهایی نشده است. با این حال تا به امروز یک مورد قطعی ابتلا به امیکرون در بین این مهمانان تایید شده است.

کارفرمای یک شرکت فعال در فراوری انرژی خورشیدی هفته گذشته 100 تا 120 نفر از کارمندان خود را به یک مراسم شام کریسمس دعوت کرد که در بین آن ها یک نفر اخیرا از سفر به جنوب آفریقا برگشته بود.

تین رواولو، یکی از مقامات حوزه بهداشت شهرداری اسلو به خبرگزاری فرانسه گفت: همه واکسینه شده بودند، هیچ کدام علائمی نداشتند و همه قبل از غذا تست کرونا داده بودند.

وی تاکید نمود که همه چیز طبق قوانین صورت گرفته بود.

به گفته رواولو، هیچ کدام از مهمانان که اکنون تست آن ها مثبت است، به شکل شدید بیماری مبتلا نشده اند. او گفت که بیشتر آن ها علائم خفیفی به شکل سردرد، التهاب گلو و سرفه دارند.

دولت نروژ پس از شناسایی موارد مشکوک ابتلا به سویه امیکرون یک سری محدودیت هایی را در اسلو و منطقه ها اطراف آن اعمال نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 61

به "شناسایی 17 مورد مشکوکِ ابتلا به اُمیکرون در یک مهمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 17 مورد مشکوکِ ابتلا به اُمیکرون در یک مهمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید