در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟
به گزارش خبر آزمون، اغلب مسافران سلیقه خاصی در انتخاب صندلی هواپیما دارند و البته معیار خاصی هم برای این انتخاب وجود ندارد. ولی در برخی قسمت ها کیفیت خدمات نسبت به بقیه بالاتر است.
سلیقه مسافران در انتخاب صندلی هواپیما متغیر است. تعدادی از مسافران صندلی های راهرو را به علت فضای بیشتر برای پاها انتخاب می نمایند، در حالی که تعدادی دیگر فقط به علت تماشای چشم انداز آسمان در حال پرواز صندلی های کنار پنجره را ترجیح می دهند. از طرفی، افرادی که مداوم پرواز می نمایند در این خصوص اتفاق نظر دارند که صندلی های وسط به هیچ عنوان جای مناسبی نیستند.
اگر به میزان کافی خوش شانس هستید که پیش از پرشدن ظرفیت هواپیما به موقع برای دریافت کارت پرواز مراجعه نموده اید، باید بین این دو گزینه تصمیم بگیرید، ولی نکته ای که اغلب مسافران از آن غافل هستند این است که در بخش اکونومی هم می توان خدماتی در حد فرست کلاس دریافت کرد.
دراین باره، آنی کینگستون (Annie Kingston)، مهماندار هواپیما، به موارد مهمی اشاره نموده است:
اغلب مردم این تصور را دارند که اگر صندلی های بخش جلویی را انتخاب نمایند، شانس بیشتری در انتخاب غذاهای موردعلاقه شان یا دریافت سریع سایر خدمات مانند نوشیدنی، بالش و... دارند. ولی واقعیت برخلاف آن است و مهمانداران تمایل چندانی به رفت و آمد به بخش جلو ندارند و انجام چنین درخواست هایی برای مسافران انتهای هواپیما برای مهمانداران بسیار آسان تر است.
بنابراین به نظر می رسد که انتخاب صندلی های انتهای کابین هواپیما علاوه بر برخورداری از فضای بیشتر، رسیدگی بیشتر از طرف مهمانداران را نیز به همراه دارد. به یاد داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما همواره می توانید به وسیله موتور جست و جوی پرواز خبرنگاران ، بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر بخرید.
منبع: کجارو / southernliving.com