تیم ما به مرحله نیمه نهایی لیگ صعود خواهد نمود

به گزارش خبر آزمون، هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تجهیز تیم صنایع مازندران برای درخشش در دور برگشت لیگ برتر گفت: مطمئناً تیم ما با توجه به کشتی های دور رفت می تواند با طرح و برنامه بهتری در دور برگشت حاضر گردد. پیش بینی می کنم تا یکی از تیم های صدرنشین لیگ خواهیم بود که به مرحله نیمه نهایی صعود می نماید.

تیم ما به مرحله نیمه نهایی لیگ صعود خواهد نمود

وی به شکست تیمش مقابل ستارگان اشاره نمود و اضافه کرد: بعضی از کشتی گیران را در اختیار نداشتیم. ضمن اینکه در چند کشتی هم در اثر یک اشتباه نتیجه را به حریف واگذار کردیم. به عنوان مثال علی سوادکوهی در آن ملاقات در اختیار تیم امید بود و عباس فروتن هم به علت آسیب دیدگی نتوانست در سنگین وزن برای ما کشتی بگیرد. ضمن اینکه در چند کشتی هم اشتباه داوری رخ داد.

حبیبی در مورد برنامه های تیم صنایع مازندران در دور برگشت اطلاع داد و گفت: بی تردید صعود خواهیم کرد. تنها شکست ما در دور رفت یک اتفاق بود. کادر فنی روی پیروزی اسماعیل نجاتیان و محمدجواد ابراهیمی حساب نموده بود که متأسفانه اینگونه نشد و پیش بینی ما به واقعیت بدل نشد. البته ما در دور برگشت به خوبی خودمان را آماده و تجهیز نموده ایم و برای تمام کشتی ها برنامه داریم.

مربی تیم صنایع مازندران در خاتمه گفت: تمرینات ما تا قبل از شروع دور برگشت در جویبار پیگیری شد و حالا آماده ایم تا در این مرحله به میدان برویم.

به گزارش خبرنگاران، تیم صنایع مازندران در گروه ب با تیم های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی و ستارگان ساری همگروه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 13

به "تیم ما به مرحله نیمه نهایی لیگ صعود خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ما به مرحله نیمه نهایی لیگ صعود خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید