عوامل شعارنویسی در خراسان جنوبی دستگیر شدند

به گزارش خبر آزمون، 10 نفر از عوامل شعارنویسی به وسیله سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی دستگیر شدند.

عوامل شعارنویسی در خراسان جنوبی دستگیر شدند

روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی درباره تحرکات اخیر بعضی فریب خوردگان در استان خراسان جنوبی اعلام نمود: در پی حضور مقتدرانه مردم بصیر و مطلع ایران اسلامی در صحنه و محکومیت اغتشاشات اخیر، پروژه میدانی آشوبگران و عوامل نفوذی دشمن در کف خیابان به شکست انجامیده و آرامش و امنیت به سطح کشور و استان بازگشته است؛ اما در این بین تعدادی از عناصر فریب خورده و زبون دشمن، به کار های سخیفی از قبیل شعارنویسی های شبانه و توزیع شبنامه روی آورده اند تا به خیالشان از این طریق امنیت روانی مردم را مخدوش کنند.

در این راستا پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان جنوبی با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، 10 نفر از این عوامل فریب خورده را شناسایی و دستگیر نمودند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان جنوبی در عدم همراهی با آشوبگران، به عوامل نفوذی و فریب خورده در تداوم این روند هشدار داده و از مردم فهیم و بصیر استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی، شعارنویسی، توزیع شب نامه و ... گزارشات خود را به وسیله شماره تلفن 114 و شماره پیامکی 66000041114 با ما درمیان بگذارند.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 284

به "عوامل شعارنویسی در خراسان جنوبی دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوامل شعارنویسی در خراسان جنوبی دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید