عملکرد بازیکنان منتخب را در باشگاه ها رصد می کنیم

به گزارش خبر آزمون، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران سال آینده در رقابت های قهرمانی آسیا که از 13 تا 20 تیرماه در چین برگزار خواهد شد، حضور پیدا می نماید.

عملکرد بازیکنان منتخب را در باشگاه ها رصد می کنیم

نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر با حضور حدود 100 بازیکن در قالب چهار گروه از 14 تا 21 آبان برگزار گردید.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر درباره این اردو گفت: تعداد 100 بازیکن با توجه به شاخص های مختلف که مهم ترین آن ها شاخص قدی و وزنی بود، در چهار مرحله این اردو ارزیابی شدند و از آن ها تست آمادگی جسمانی گرفته شد.

پدیده بلوری زاده با بیان این که ارزیابی از 20 بازیکن نیز به وسیله فیلم های ارسالی انجام شد، گفت: این نفرات شاخص های قدی و وزنی با پست های مورد نظر را نداشتند و به همین علت به اردو دعوت نشدند اما توانایی آن ها به وسیله فیلم ها آنالیز شد که هیچ بازیکن شایسته ای از قلم نیافتد.

وی توضیح داد: کمتر از 30 بازیکن از بین این نفرات برای دعوت به اردوی آماده سازی انتخاب شدند، اما با توجه به اینکه بیشتر این بازیکنان در لیگ برتر و دسته یک زنان بازی می نمایند، شاید امکان حضور در اردو را نداشته باشند.

بلوری زاده درباره زمان برگزاری نخستین اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان دختر گفت: سوم تا ششم آذرماه نخستین اردوی آماده سازی برگزار خواهد شد و شرط حضور بازیکنان منتخب در اردو، اجازه باشگاه و سرمربی است.

وی در پاسخ به این پرسش که محور اصلی نخستین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر چیست؟ اضافه نمود: این تمرینات همچون مراحل انتخابی شامل تدریس سواد والیبال و نکات فنی است و در سرانجام غربال بازیکنان نیز انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر درباره تکلیف بازیکنانی که باشگاه یا سرمربی اجازه حضور در اردو را ندهد، گفت: عملکرد این بازیکنان در تیم ها از سوی کادر فنی تیم رصد می گردد و در نهایت 24 بازیکن برای دومین مرحله اردوی آماده سازی انتخاب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 137

به "عملکرد بازیکنان منتخب را در باشگاه ها رصد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد بازیکنان منتخب را در باشگاه ها رصد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید