اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می گردد

به گزارش خبر آزمون، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشات منتشر شده، اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می گردد.

اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می گردد

نادر فلاحی در جلسه آنالیز پروژه های گردشگری شهرستان انگوت گفت: اولین هتل شهرستان انگوت به وسیله سرمایه گذار بومی در منطقه زیوه این شهرستان تاسیس می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این سرمایه گذار بطور کامل حمایت می نماید و با صدور موافقت اصولی و پرداخت تسهیلات برای تسریع در فرآیند تاسیس این هتل کوشش می کنیم.

او تاکید نمود: سال جاری 19 میلیارد ریال برای زیرساخت های گردشگری شهرستان انگوت اعتبار اختصاص پیدا کرد که بیشتر از بعضی شهرستان های دیگر استان است و ما سعی می کنیم زیرساخت های گردشگری را در شهرستان تازه انگوت توسعه دهیم.

فلاحی با اشاره به کوشش برای ایجاد نمایندگی اداره کل در شهرستان انگوت بیان نمود: پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری دمولی، راستا دسترسی قلعه یل سویی و جذب سرمایه گذار به منظور اجرای پروژه های شاخص در این شهرستان از جمله کوشش های ما برای رونق گردشگری در شهرستان انگوت است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 234

به "اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هتل شهرستان انگوت تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید