سدان مشترک نیسان و دانگ فنگ برای بازار ایران، عکس

به گزارش خبر آزمون، گجت نیوز نوشت: ونوسیا D60 پلاس به عنوان سدان مشترک نیسان و دانگ فنگ به زودی وارد بازار ایران می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات Venucia D60 Plus آشنا می شویم.

سدان مشترک نیسان و دانگ فنگ برای بازار ایران، عکس

ونوسیا D60 پلاس که به عنوان یک سدان مشترک نیسان ژاپن و دانگ فنگ چین محسوب می گردد مدتی قبل به وسیله واردات وارد ایران شده و به تازگی نیز در نمایشگاه روایت خدمت ویژه هفته دولت به معرض نمایش عایدی. این سدان دورگه ژاپنی چینی به زودی روانه بازار ایران خواهد شد و به همین دلیل قصد داریم شما را با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و امکانات این خودرو آشنا کنیم.

معرفی ونوسیا D60 پلاس

شرکت ژاپنی نیسان برای توسعه فعالیت خود در چین طی همکاری با دانگ فنگ یک برند نو به نام ونوسیا را راه اندازی کرد. این برند در ابتدا با موفقیت همراه نبود و پس از 10 سال مجددا فعالیت خود را از سر گرفت و با عرضه محصولاتی چون ونوسیا وی آنلاین که بر پایه نیسان ایکسل تریل توسعه پیدا نموده بود، به آمار فروش مناسبی دست پیدا کرد. محصولات چون D60 پلاس و STAR نیز پس از وی آنلاین روانه بازار شدند.

بخش طراحی ونوسیا دی 60 پلاس

ونوسیا D60 پلاس که در ردیف سدان های خانوادگی قرار می گیرد طبق زبان طراحی سایر محصولات ونوسیا طراحی شده است. در نمای جلو این خودرو شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ و عریض هستیم که ترکیب آن با چراغ های اصلی مستطیلی و بزرگ توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. طراحان از خطوط تند و تیز در بخش های مختلفی این خودرو استفاده کردند که باعث شده این خودرو اسپرت به نظر برسد.

طراحان برای نمای عقب ونوسیا D60 پلاس همراه با ترند روز از چراغ های اصلی یکپارچه استفاده کردند. هرچند نمای عقب دارای طراحی ساده ای است، اما با سایر بخش ها هماهنگی مناسبی دارد. طول این سدان به 4761 میلی متر، عرض آن به 1803 میلی متر و ارتفاع آن نیز به 1487 میلی متر می رسد.

ونوسیا دی 60 پلاس در بخش کابین نیز از طراحی مدرن و به روزری بهره می برد. روی داشبورد این خودرو صفحه نمایش بزرگ و پهن به همراه دریچه های سیستم تهویه مطبوع یکپارچه جلب توجه می نماید. مالکان می توانند به وسیله این صفحه نمایش علاوه بر سیستم مالتی مدیا و سیستم تهویه مطبوع، سایر آپشن ها را نیز کنترل نمایند.

از سایر ویژگی های کابین می توان به فرمان دی کات به همراه کلیدهای کنترلی و کلاستر دوگانه آنالوگ و دیجیتال اشاره نمود. بعلاوه کابین این سدان از متریال با کیفیتی بهره می برد و می تواند برای خانواده ها فضای مناسبی را فراهم کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات رفاهی و ایمنی ونوسیا D60 پلاس می توان به تهویه مطبوع دیجیتالی، سانروف، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و سیستم کنترل پایداری اشاره نمود.

مشخصات فنی

ونوسیا D60 پلاس به یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر با کد HR16 مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس CVT ایکس ترونیک ساخت نیسان به چرخ های جلو انتقلال پیدا می نماید. بعلاوه این خودرو در بعضی بازارها با گیربکس 5 سرعته دستی نیز به فروش می رسد، اما به احتمال زیاد نسخه اتوماتیک آن به بازار ایران عرضه خواهد شد.

ونوسیا D60 پلاس در جلو از سیستم تعلق مک فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی یکپارچه بهره می برد. هرچند هندلینگ این خودرو در سطح بالایی قرار ندارد، اما سواری نرمی ارائه خواهد داد. این سدان دورگه ژاپنی چینی ظرف مدت 12 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا می نماید و به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 6.4 لیتر سوخت مصرف خواهد نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 418

به "سدان مشترک نیسان و دانگ فنگ برای بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدان مشترک نیسان و دانگ فنگ برای بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید