کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش خبر آزمون، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 22 از کاهش حوادث منجر به فوت رانندگی در بزرگراه شهید خرازی اطلاع داد و گفت: در 11 ماه اخیر هیچ حادثه منجربه فوتی در بزرگراه شهید خرازی رخ نداده که نسبت به مدت مشابه کاهش قابل توجهی وجود دارد.

کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، وحید رضا محمدی شهردار این منطقه غربی مرکز در این باره اظهار کرد: در سال گذشته به ویژه در چند ماه پایانی سال اقدامات گسترده ای برای کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در منطقه انجام شده که موجب کاهش آمار جان باختگان حوادث رانندگی شده است.

وی اضافه نمود: یکی از اقدامات بسیار مهم مدیریت شهری تهران برای کاهش حوادث منجر به فوت احداث پل عابر پیاده بود که در بهمن ماه سال گذشته در بزرگراه شرق به غرب شهید خرازی در مقابل بیمارستان تریتا پل عابر پیاده ای با مساحت 70 متر طول نصب شد و شاهد کاهش حوادث رانندگی در این محور هستیم. بعضی از همراهان بیماران که به بیمارستان تریتا مراجعه داشتند مجبور بودند از عرض این محور تردد داشته باشند که حوادث دلخراشی به وجود می آمد و با راه اندازی این پل عابرپیاده شاهد کاهش چشم گیر حوادث رانندگی در این راستا هستیم.

محمدی ادامه داد: در طرح استقبال از بهار 1401 بیش از یک هزار نقطه در محلات 12 گانه منطقه 22 مورد ایمن سازی قرار گرفته است که اقدام بسیار مهمی برای تردد ایمن عابران پیاده و خودروها بوده است.

شهردار منطقه 22 مطرح کرد: در سال گذشته 6 مورد حوادث منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی به وقوع پیوسته که در سال 1400 تنها یک مورد در اردیبهشت ماه بوده و خوشبختانه در 11 ماه اخیر هیچ حادثه منجربه فوت در این محور گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 181

به "کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در بزرگراه شهید خرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید