شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس

به گزارش خبر آزمون، گجت نیوز نوشت: دانگ فنگ فنگون E5 به عنوان شاسی بلند پلاگین هیبرید نو در ایران به نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات Dongfeng Fengon E5 آشنا می شویم.

شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس

دانگ فنگ فنگون E5 در حقیقت نسخه پلاگین هیبرید دانگ فنگ 580 محسوب می شود. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو Haikou 2023 به نمایش درآمد و در فصل بهار سال جاری نیز روانه بازار چین شد. این خودرو به زودی از طریق BM Cars روانه بازار ایران خواهد شد.

مشخصات فنی دانگ فنگ فنگون E5

دانگ فنگ فنگون E5 به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 110 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن متر را به تولید برساند. همچنین یک موتور برقی نیز این پیشرانه بنزینی را همراهی می کند. موتور بنزینی این شاسی بلند در نقش تامین کننده انرژی ظاهر شده و با ترکیب پیشرانه برقی می تواند قدرتی برابر با 176 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر را تولید کند.

این خودرو طبق میزان ظرفیت باتری خود می تواند در حالت تمام الکتریکی مسافتی برابر با 87 تا 110 کیلومتر را بپیماید. همچنین برد ترکیبی آن نیز 1100 کیلومتر اعلام شده است. برای این خودرو قابلیت های بازیافت انرژی و شارژ باتری ها با موتور بنزینی نیز فراهم شده است. همچنین مالکان می توانند باتری ها را با برق شهری نیز شارژ کنند.

امکانات ایمنی و رفاهی Fengon E5

فنگون E5 به امکانات رفاهی و ایمنی چون دوربین 360 درجه، صندوق بار برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل، رادار نقطه کور، رادار خطی، سقف پانورامیک بازشو، کلاستر دیجیتالی، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، دسته دنده شیفت بای وایر و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 425

به "شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند چینی تازه در راه بازار ایران ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید