چگونه از پیامک های گوشی های موبایل پرینت بگیریم؟

به گزارش خبر آزمون، اگرچه در عصر دیجیتالی امروز استفاده از کاغذ نسبت به قبل کاهش پیدا نموده، اما گاهی اوقات احتیاج می گردد که به دلایل مختلفی از یک محتوای خاص پرینت بگیریم که برای مثال می توان به پرینت گرفتن از پیامک ها به عنوان یکی از این موارد اشاره نمود. در این مطلب قصد داریم به نحوه پرینت گرفتن از پیامک ها در گوشی های اندرویدی بپردازیم تا اگر قصد چاپ کردن پیامک های خود را دارید، به راحتی این کار را انجام دهید.

چگونه از پیامک های گوشی های موبایل پرینت بگیریم؟

در بعضی از شرایط ممکن است پیغامک های بسیار مهمی برای شما ارسال گردد که دربرگیرنده اطلاعات حیاتی هستند. بعلاوه بسیاری از کاربران تمایل دارند که از لحظات و گفتگوهای خاطره انگیز خود با یک فرد خاص در گوشی های هوشمندشان، یک نسخه چاپی نیز داشته باشند. در این موارد است که اهمیت پرینت گرفتن از پیغامک ها دو چندان می گردد. روش های مختلفی برای چاپ کردن پیغامک ها در گوشی های اندرویدی وجود دارد که شامل آپلود پیغام ها در کامپیوتر یا ارسال آن ها به وسیله ایمیل می گردد. اما در این مقاله، ساده ترین روش یعنی پرینت مستقیم پیغامک ها از گوشی های هوشمند اندرویدی را به شما آموزش خواهیم داد. با خبرنگاران مگ همراه باشید.

پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s

1,851,000

تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

5,489,000

تومان

خرید انواع پرینتر از خبرنگاران

مشاهده همه

چگونه از پیغامک ها در گوشی های اندرویدی به طور مستقیم پرینت بگیریم؟

از آنجایی که بیشتر اپلیکیشن های SMS، قابلیت پرینت گرفتن مستقیم از پیغامک ها را ندارند، سریع ترین و ساده ترین راه برای چاپ پیغام های متنی از گوشی هوشمند اندرویدی شما، گرفتن اسکرین شات از پیغامک های مورد نظر و سپس ارسال تصویر آن ها به پرینتر است که در ادامه به ذکر مراحل انجام این کار خواهیم پرداخت:

  • در ابتدای کار اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما به شبکه وای فای مد نظر شما متصل است. بعلاوه چاپگر شما باید به طور پیش فرض به وسیله سایر دستگاه های موجود در شبکه وای فای قابل دسترسی باشد. از روشن بودن پرینتر و داشتن کاغذ و جوهر کافی آن مطمئن شوید.
  • در مرحله بعدی باید نام پرینتر خود را به وسیله گوشی هوشمندتان پیدا و سپس انتخاب کنید. بیشتریت قریب به اتفاق گوشی های هوشمند اندرویدی تازه از قابلیت چاپ مستقیم بهره می برند. برای پیدا کردن چاپگر در گوشی هوشمند خود، به منوی Settings بروید و بخش Connectivity را پیدا کنید. در این زیر منو، در پی گزینه Print بگردید. این گزینه باید شما را به بخشی راهنمایی کند که بتوانید چاپگر خود را در قسمت Available devices جستجو کنید. منوی Settings گوشی هوشمند شما بسته به برند و نسخه اندرویدی که استفاده می کنید ممکن است کمی با این مراحل متفاوت باشد. اگر برای یافتن تنظیمات پرینت گرفتن مشکل دارید، عبارت Print را در نوار جستجوی تنظیمات گوشی هوشمند خود سرچ کنید.
  • برای پرینت گرفتن از پیغامک ها، به بخش پیغام رسانی گوشی هوشمند خود بروید و پیغامی که می خواهید چاپ کنید را پیدا کنید. با فشار دادن همزمان دکمه های کاهش صدا و پاور از صفحه نمایش گوشی هوشمند خود اسکرین شات بگیرید.
  • اکنون باید اسکرین شات ذخیره شده خود را پیدا کنید. معمولاً در بسیار از گوشی های هوشمند اندرویدی، اسکرین شات ذخیره شده فوراً به کاربران نشان می گردد. اگر گوشی شما نیز چنین قابلیتی دارد آن را انتخاب کنید یا می توانید به وسیله بخش file manager آن را بیابید. بعلاوه روش های میانبری نیز برای انجام این کار وجود دارد. برای مثال در گوشی هوشمند زیر، با انتخاب Library و سپس گزینه Screenshots، اسکرین شات ذخیره شده شما در Google Photos نمایان می گردد.
  • پس از یافتن اسکرین شات خود، روی گزینه Share ضربه بزنید.
  • سپس از شما پرسیده می گردد که چگونه می خواهید تصویر مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. روی گزینه Print کلیک کنید که ممکن است پس از انتخاب گزینه More برای شما ظاهر گردد.
  • اگر چاپگرتان در شبکه Wi-Fi شما از قبل به عنوان پرینتر پیش فرض تنظیم نشده، آن را انتخاب کنید. سپس تنظیمات مربوط به چاپ مانند طرح و رنگ را آنالیز نموده و در نهایت گزینه Print را بزنید. به همین سادگی چاپگرتان، آغاز به انجام فعالیت می نماید و بعد از چند ثانیه پرینت پیغامک های مد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

در ادامه به معرفی چند پرینتر پرتابل و پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران خواهیم پرداخت.

پرفروش ترین پرینترهای پرتابل در خبرنگاران

پرینتر چاپ عکس شیائومی مدل XMKDDYJ01HT

از بین پرینترهای پرتابل پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران، پرینتر چاپ عکس شیائومی مدل XMKDDYJ01HT توانسته با ارائه قابلیت های مجذوب نماینده و بعلاوه کیفیت و قیمتی مناسب نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. اولین چیزی که در این محصول خودنمایی می نماید، میزان بسیار کوچک و جمع وجور آن است که ابعادی برابر با یک پاوربانک دارد. این پرینتر می تواند عکس ها را در ابعاد 3 اینچ چاپ کند و کل این فرآیند نیز حدود 40 الی 45 ثانیه زمان احتیاج دارد.

این محصول شیائومی انرژی مورد احتیاج خود را از جانب یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی تأمین می نماید و کاربران می توانند آن را با استفاده از درگاه میکرو یو اس بی شارژ نمایند. این چاپگر شیائومی از فناوری چاپ رنگی بدون جوهر ZINK و فناوری AR نیز پشتیبانی می نماید و برای چاپ شدن عکس ها احتیاجی به جوهر و رنگ های مختلف نخواهید داشت. برای چاپ عکس های مورد نظر خود نیز کافی است به وسیله گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود به این پرینتر متصل شوید و به راحتی آن ها را پرینت کنید. ظرفیت ورودی کاغذ این محصول، حدود 10 برگ است و تصاویر را با رزولوشن 400 در 313 پیکسل بر اینچ روی کاغذ ثبت می نماید.

پرینتر چاپ عکس شیائومی مدل XMKDDYJ01HT

مشاهده کالا

پرینتر پرتابل اچ پی آر تی مدل MT800

مدل MT800 پرینتر همراه اچ پی آر تی، یکی دیگر از چاپگرهای باکیفیت و محبوب فروشگاه آنلاین خبرنگارانست که از تکنولوژی چاپ حرارتی بهره می برد. توجه داشته باشید که این محصول صرفا برای چاپ تک رنگ سیاه و سفید است و امکان چاپ رنگی ندارد. این پرینتر میزان ای بسیار جمع وجور دارد و قادر است محتواهای مد نظر شما را روی کاغذ A4 چاپ کند.

پرینت گرفتن با این محصول حدود 15 ثانیه زمان لازم دارد و رزولوشن چاپ آن برابر با 300 dpi است. برای چاپ عکس های مورد نظر خود نیز کافی است به وسیله بلوتوث یا وای فای گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود به این پرینتر متصل شوید و به راحتی آن ها را پرینت کنید. این محصول به همه گوشی های اندرویدی و آیفون ها متصل می گردد و از این بابت هیچ محدودیتی ندارد.

پرینتر همراه اچ پی آر تی مدل MT800

16 %

11,200,000

9,460,000 تومان

مشاهده و خرید

پرینتر حرارتی ویسون مدل WP9510

پرینتر پرتابل ویسون مدل WP9510 از تکنولوژی چاپ حرارتی بهره می برد و قادر است محتواهای مد نظر شما را در میزان های 15 میلی متری چاپ کند. منبع تغذیه این پرینتر باتری پرظرفیت 1000 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده از درگاه USB-C شارژ می گردد و شارژ شدن مجدد آن نیز به 2 تا 3 ساعت زمان احتیاج دارد. پرینتر حرارتی ویسون مدل WP9510 با همه گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون ها سازگاری دارد و به وسیله بلوتوث یا وای فای به آن ها متصل می گردد. اپلیکیشن این پرینتر نیز امکان ویرایش و تغییر متن یا نوشته را نیز به کاربران می دهد. این محصول بسیار سبک است و تصاویر را با وضوح 200 dpi روی کاغذ چاپ می نماید.

پرینتر حرارتی ویسون مدل WP9510

1,089,000 تومان

مشاهده و خرید

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل R200II

اگر در پی یک چاپگر پرتابل بسیار باکیفیت و بادوام برای چاپ فیش و قبض هستید، پرینتر بیکسولون مدل R200II یکی از برترین چاپگرهای همراه موجود در فروشگاه خبرنگاران برای خرید به شمار می رود. این محصول از فناوری چاپ حرارتی برای پرینت قبض و فیش بهره می برد و با این تفاسیر دیگری احتیاجی به جوهر برای استفاده از آن ندارید. فرآیند چاپ این محصول بسیار سریع است و دستور چاپ شما را با سرعت 90 میلی متر در ثانیه انجام می دهد.

منبع انرژی پرینتر حرارتی بیکسولون مدل R200II، یک باتری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعتی است که شارژدهی خوبی نیز دارد و شارژ شدن مجدد آن نیز حدود 2.5 ساعت طول می کشد. شما می توانید این محصول را به لطف پشتیبانی از فناوری های وای فای و بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید و هیچ محدودیتی نیز از این بابت وجود ندارد. رول های کاغذ این محصول نیز به وفور در بازار پیدا می شوند و تعویض آن نیز فرآیند بسیار ساده ای دارد. در نهایت باید اشاره کنیم که وضوح چاپ این پرینتر بیکسولون 203 dpi است.

پرینتر حرارتی بیکسولون مدل R200II

6,450,000 تومان

مشاهده و خرید

پرینتر حرارتی تالی داسکام مدل DP-230L

این پرینتر باکیفیت، از فناوری چاپ حرارتی بهره می برد و ابعاد 111x112x56 میلی متری، آن را به یکی از کوچک ترین پرینترهای موجود در فروشگاه خبرنگاران تبدیل نموده است. این محصول کوچک، وزن سبک 400 گرمی نیز دارد که حمل ونقل آن را برای کاربران بسیار آسان نموده است. پرینتر حرارتی تالی داسکام مدل DP-230L مجهز به نمایشگر OLED است که اطلاعاتی مانند شارژ باتری و موارد دیگر را به کاربران نشان می دهد.

این محصول بعلاوه از 40 مگابایت حافظه Flash و 32 مگابایت حافظه DRAM بهره می برد و قادر است دیتا های مختلفی را پردازش و چاپ نماید. چاپگر حرارتی تالی داسکام به وسیله بلوتوث و رابط USB به دستگاه هوشمند شما متصل می گردد و از این طریق می توان دستور چاپ را روی آن اعمال کرد. یک باتری با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این پرینتر حرارتی مورد استفاده قرار گرفته که برای یک روز کامل شارژدهی ارائه می دهد و بعلاوه شارژ مجدد آن نیز 2 ساعت طول می کشد. این پرینتر می تواند دستورات چاپی شما را با سرعت 76.2 میلی متر در ثانیه و با وضوح 203dpi به چاپ برساند.

پرینتر حرارتی تالی داسکام مدل DP-230L

9,810,000 تومان

مشاهده و خرید

پرینتر حرارتی پری پیج مدل A6 miniprinter

پرینتر حرارتی پری پیج مدل A6 miniprinter، یکی از ارزان ترین پرینترهای پرتابلی است که می توانید از فروشگاه آنلاین خبرنگاران خریداری نمایید. این پرینتر از تکنولوژی چاپ حرارتی استفاده می نماید و دیگر احتیاجی به خرید جوهر برای بهره بردن از آن ندارید. این محصول وزن حدود 400 گرمی دارد و به وسیله فناوری وای فای به گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون ها نیز متصل می گردد و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. اپلیکیشن PeriPage نیز امکان ویرایش متن و تصویر مورد نظرتان را قبل از چاپ به شما می دهد. فرآیند چاپ این پرینتر حدود 100 ثانیه زمان احتیاج دارد و وضوح چاپ آن نیز 203 dpi است.

پرینتر حرارتی پری پیج مدل A6 miniprinter

2,317,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

در این مقاله به نحوه پرینت گرفتن پیغامک ها در گوشی های اندرویدی پرداختیم و در ادامه نیز پرفروش ترین پرینترهای پرتابل فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کردیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، خرید راحت تر و سریع تری داشته باشید.

آیا شما هم خرید این پرینترهای پرتابل را به دیگران توصیه می کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه های بهتری هم نسبت به این محصولات در بازار هست؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات شما در این رابطه هستیم.

منبع:

پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s

1,851,000

تومان

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w

5,489,000

تومان

خرید انواع پرینتر از خبرنگاران

مشاهده همه

سوالات متداول

آیا پرینترها را می توان بدون استفاده از کابل USB به گوشی های اندرویدی متصل کرد؟

بله. بسیاری از پرینترها از فناوری بلوتوث و بعلاوه وای فای پشتیبانی می نمایند و می توان آن ها را از این طریق به گوشی های مختلف متصل کرد.

آسان ترین راه اتصال پرینتر به گوشی های اندرویدی چیست؟

برای اتصال پرینتر به گوشی هوشمند روش های مختلفی وجود دارد، اما اگر پرینتر شما از فناوری بلوتوث یا وای فای پشتیبانی می نماید، راحت ترین روش اتصال به وسیله بلوتوث یا وای فای است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 329

به "چگونه از پیامک های گوشی های موبایل پرینت بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از پیامک های گوشی های موبایل پرینت بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید