هتل های سه ستاره تفلیس را متفاوت و آسوده تجربه کنیم

به گزارش خبر آزمون، یکی از مسائل مهمی که همیشه باید پیش از سفر در نظر گرفت، انتخاب محل اقامتی مناسب و متناسب با نیازهای افراد است. برخی از افراد انتخاب محل زندگی را به مدیران تورهای مسافرتی محول می نمایند اما عده ای هم هستند که نسبت به محل زندگی خود حساسند یا مایل نیستند که با تور سفر نمایند. این افراد بین هتل های مختلف تحقیق می نمایند و بعد محل اقامتی متناسب با سلیقه و نیازهای خود پیدا می نمایند. مهم نیست که شما جز کدام یک از این دو دسته باشید و یا اینکه اصلاً تا الان به محل زندگی خود در طی سفر فکر نکرده اید. پیش از این درباره شهر تفلیس، مرکز گرجستان اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. برای اینکه اقامت خوب و لذت بخشی در شهر تفلیس داشته باشید باید هتل های این شهر را به خوبی بشناسید. در این قسمت ده هتل از برترین هتل های سه ستاره تفلیس را به شما معرفی می کنیم. در بخش برترین هتل های سه ستاره تفلیس خصوصیات هر یک هزینه ها، فاصله از منطقه های دیدنی شهر و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهند را به صورت تفکیک شده برای شما بیان می کنیم. بعلاوه تصاویری از هتل را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید پیش از سفر به برترین حد ممکن درباره محل اقامت خود تصمیم بگیرید.

هتل های سه ستاره تفلیس را متفاوت و آسوده تجربه کنیم

هتل بستیز Betsys Hotel

هتل سه ستاره بستیز یکی از برترین هتل های سه ستاره تفلیس است. این هتل که از هتل های برتر معرفی شده در سایت تریپ ادوایزر نیز می باشد، در دامنه کوه متاتسمیدای و نزدیک به خیابان روستاولی واقع شده است و به دلیل موقعیت خوبی که نسبت به مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی مرکز گرجستان دارد به شدت مورد استقبال قرار گرفته و به عنوان هشتمین هتل برتر تجاری در تفلیس شناخته شده است. هتل بستیز چشم انداز خوبی از تمام شهرها دارد که مهمانان و مسافران از آن لذت می برند. از دیگر امکانات هتل بستیز می توان به وایفای پرسرعت رایگان برای مهمانان، سالن بدنسازی، استخر، صبحانه و خدمات اتاق اشاره نمود. ضمن اینکه پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان است. برای هرشب اقامت در هتل بستیز بسته به اتاقی که انتخاب می کنید هزینه ای بین 72 تا 154 دلار باید بپردازید و از این حیث هتل بستیز جز برترین هتل های سه ستاره تفلیس محسوب می شود. از نظر مکانی هتل فاصله مناسبی با نقاط مختلف شهر دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 20.2 کیلومتر فاصله دارد. فاصله کوتاه 400 متری تا ایستگاه متروی روستاولی رفت و آمد به هتل را ساده می کند. میدان رز روولوشن 500 متر با هتل فاصله دارد و باغ سامایا در 600 متری آن است. برای رزرو اتاق در هتل از ساعت 13:30 تا 14:00 با قسمت پذیرش ارتباط برقرار کنید. زمان تسویه اتاق ها هم از ساعت 11:30 تا 12:00 می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. از والدین بچه ها زیر دو سال چنانچه احتیاج به تخت کودک داشته باشند، 20 لاری گرجستان دریافت خواهد شد اما چنانچه بچه ها زیر پنج سال از تخت های موجود در هتل استفاده نمایند، اقامت آن ها رایگان خواهد بود. از همراهان یا سایر افراد چنانچه مایل به استفاده از تخت های اضافه باشند، شبی 20 لاری گرجستان هزینه دریافت خواهد شد. حیوانات خانگی اجازه ورود به محوطه این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس می باشد را ندارند.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان مکاشویلی 32-34

Address: 32 - 34 Makashvili Street, Tbilisi, Georgia

هتل لایت هوس الد هوس Light House Old City

از جمله برترین هتل های سه ستاره تفلیس که می تواند گزینه مناسبی برای سفر شما باشد، هتل لایت هوس است. این هتل امکاناتی مانند رستوران اختصاصی، دسترسی خوب به مکان هایی چون کلیسای جامع تثلیث تفلیس، ایستگاه مترو اولباری و وایفای رایگان را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. تعداد اتاق های این هتل به طور کلی 15 اتاق است و به دلیل قیمت های مناسب و قابل قبولی که دارد در بین هتل های مالی شهر تفلیس قرار می گیرد. بعلاوه بالکن اتاق های این هتل منظره ها دیدنی شهر را پیش چشم مسافران قرار می دهد. از امکانات این هتل برای مسافران می توان به خدمات اتاق، رستوران، وایفای پرسرعت و پارکینگ اشاره نمود که دو مورد آخر به صورت رایگان هستند. هتل لایت هوس الد هوس از حیث فاصله با منطقه ها مختلف شهر خصوصیات زیر را دارد: فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس حدود20 کیلومتر است اما کاخ ریاست جمهوری گرجستان درست 200 متر با آن فاصله دارد و کلیسای جامع تثلیث تفلیس 300 متر با این هتل فاصله دارد. کلیسای متخی 700 متر با هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از ساعت دو بعدازظهر جوابگوی مراجعین خواهد بود و زمان تسویه اتاق ساعت 12 ظهر است. این هتل که در فهرست منتخب های سایت تریپ ادوایزر نیز می باشد، چندان گران قیمت نیست. در حقیقت در رده قیمتی هتل های این شهر جز هتل های سه ستاره تفلیس محسوب می شود و بین 35 تا 75 دلار برای هر شب اقامت هزینه خواهد داشت. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. اقامت یک کودک زیر سه سال در این هتل در صورتی که از تخت های موجود استفاده کند، رایگان است. برای اقامت سایر افراد در صورتی که از تخت های اضافه استفاده کند، شبی 35 لاری گرجستان هزینه در پی خواهد داشت. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان سامرلکو 8

Address: Samrelko Street 8, Tbilisi 0179, Georgia

هتل کینگ دیوید Hotel King David

یکی هتل سه و نیم ستاره که در میان هتل های منتخب درسایت تریپ ادوایزر جای گرفته است. هزینه یکشب اقامت در این هتل بین 70 تا 115 دلار می باشد. هتل کینگ دیوید یک هتل تازه ساز و نسبتاً گران است که در مدت کوتاه فعالیت معروفیت خوبی برای خود بهم زد. این هتل اتاق های زیادی ندارد. در حقیقت 16 اتاق دارد اما کوشش شده در این اتاق ها کیفیت لازم برای اقامت مسافران فراهم شود. اتاق های این هتل همگی تجهیز شده و مدرن هستند. هتل کینگ دیوید برای گردشگرانی که تمایل دارند یک سفر مناسب و به صرفه داشته باشند مکان مناسبی محسوب می شود. از نظر مکانی این هتل در خیابان آقماشنبلی واقع شده است که در قلب مراکز تجاری و تفریحی تفلیس می باشد. ساکنین این هتل می توانند به سادگی آثار تاریخی و معماری قرن هفده و هجده را که در شهر وجود دارند، ببینند. برای اتاق های هتل علاوه بر رستوران و خدمات اتاق، وایفای رایگان پر سرعت هم در نظر گرفته شده است. فاصله هتل از فرودگاه بین المللی شهر تفلیس 7.20 کیلومتر است. این هتل از پل کوئین تامار 500 متر فاصله دارد و تا تئاتر مرجانیشویلی و سیرک تفلیس 700 متر فاصله دارد. ضمن اینکه میدان هیروز 900 متر با هتل فاصله دارد. ساعت کار پذیرش هتل از ساعت دو بعد از ظهر است و زمان تسویه اتاق ها تا ساعت 12 می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. هزینه اقامت یک کودک زیر شش سال در صورتی که از تخت های موجود در هتل استفاده کند، رایگان است. ورود حیوانات خانگی به این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس بوده، ممنوع است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، پلخانو، خیابان آقماشنبلی 144

Address: Agmashenebeli ave 144 | Plekhanov, Tbilisi 380102, Georgia

هتل میروبل Mirobelle Hotel

یکی از هتل هایی که در وسط شهر تفلیس قرار گرفته، هتل میروبل شهر تفلیس است. این هتل سه ستاره از هتل های منتخب سایت تریپ ادوایزر است. شما با اقامت در این هتل می توانید با چند دقیقه پیاده روی خودتان را به کلیسای جامع تثلیث شهر تفلیس برسانید. استفاده از وایفای در این هتل رایگان بوده و پذیرش 24 ساعته از نکات مثبت هتل میروبل است. دکوراسیون هتل سنتی است و در فضای آن از رنگ های روشن استفاده شده است. اتاق های هتل دارای تهویه اتوماتیک می باشند. هتل میروبل دارای 14 اتاق است و یکی از ده هتل برتر و مالی شهر تفلیس محسوب می شود. کلیه اتاق های هتل وای فای پرسرعت رایگان دارند و رستوران هتل همیشه در دسترس است. خدمات هتل به صورت منظم صورت می گیرد و پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر تفلیس 5.15 کیلومتر می باشد بعلاوه از کاخ ریاست جمهوری گرجستان دویست متر فاصله دارد. هتل تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس حدود 300 متر فاصله دارد. هتل میروبل تا پل صلح 600 متر فاصله داشته و کلیسای متخی فقط 800 متر با آن فاصله دارد. ساعت کار قسمت پذیرش هتل از ساعت 13:00 تا 14:00می باشد و زمان تسویه اتاق از ساعت 12:00 تا 13:00 خواهد بود. از نظر هزینه اقامت این هتل در رده میانه محسوب می شود. هزینه اقامت یک شب در این هتل بین 35 تا 80 دلار می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. هزینه اقامت کلیه بچه ها زیر 6 سال در صورتی که از تخت های موجود در هتل استفاده نمایند، رایگان است. هزینه کلیه بچه ها زیر 12 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده نمایند، شبی 40 لاری گرجستان خواهد بود. اقامت سایر افراد در صورتی که از تخت های اضافه استفاده نمایند، شبی 50 لاری گرجستان هزینه دارد. ورود کلیه حیوانات خانگی به این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس بوده، آزاد و رایگان می باشد.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان سامرکلو 14

Address: Samreklo St, 14, Tbilisi, Georgia

هتل دمی Demi Hotel

میانه هزینه اقامت در این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس می باشد، بین 55 تا 75 دلار است. هتل سه ستاره دمی تفلیس از هتل های فهرست تریپ ادوایزر است. فضای بیرونی این هتل سرسبز و زیباست و باغ آن یکی از قسمت های محبوب هتل می باشد. یکی از افتخارات این هتل در سال های اخیر قرار گرفتن آن در بین ده هتل برترتجاری، رمانتیک و مالی شهر تفلیس می باشد. از مسائلی که موجب تایید این هتل در نزد مسافران شده، منوی بین المللی رستوران آن می باشد. از دیگر ویژگی های هتل نزدیکی آن به خیابان روستاولی تفلیس است که از نقاط مرکزی تفلیس می باشد. از نظر فاصله، این هتل دسترسی خوبی به منطقه ها گردشگری شهر دارد. به طور مثال اگر فاصله 8.20 کیلومتری هتل را تا فرودگاه بین المللی تفلیس ندید بگیریم، فاصله هتل تا میدان هیروز در حدود سیصد متر و فاصله آن تا سالن کنسرت تفلیس و سیرک این شهر 500 متر از امتیازات هتل است. ضمن اینکه باغ زیبای سامایا در یک کیلومتری هتل واقع شده است. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به وایفای پرسرعت رایگان، صبحانه، سالن بدنسازی، رستوران اشاره نمود. پذیرش هتل از ساعت 12:00 فعال است. ساعت تسویه اتاق نیز تا همین ساعت می باشد. از نظر قیمت این هتل در رده هتل های میانه قراردارد این یعنی هزینه هر شب اقامت در هریک از اتاق های آن از 55 تا 75 دلار می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. قوانین اقامت بچه ها در هتل دمی تفلیس به این صورت است که بچه ها زیر شش سال در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند و تخت اضافه نخواهند اقامتی رایگان خواهند داشت. البته برای بچه ها زیر دو سال نیز استفاده از تخت های ویژه کودک رایگان است و هزینه ای نخواهد داشت اما به جز این دو مورد سایر افرادی که در هتل دمی مهمان خواهند شد در صورتی که از تخت اضافه استفاده نمایند، مشمول پرداخت هزینه خواهند شد. از ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس است، جلوگیری می شود.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان انانوری 10

Address: 10 Ananuri Str, Tbilisi 0179, Georgia

هتل ماریون Marionn Hotel

یکی از هتل های سه و نیم ستاره شهر تفلیس، هتل ماریون است. این هتل گران قیمت در مرکز شهر تفلیس واقع شده است و این قرارگیری مکانی خود یک امتیاز برای هتل محسوب می شود زیرا به خوبی امکان دسترسی به دیدنی های شهر تفلیس را فراهم کرده است. در میان ساختمان های سنتی تاریخی این منطقه ساختمان تازه ساز و مدرن این هتل به سادگی توجه شما را جلب می کند. طراحی این هتل سبک به روزی دارد. بعلاوه فضاسازی و چیدمان داخلی اتاق ها نیز به سبک جدیدی صورت می گیرد. این هتل هر روز تورهای مختلفی برای گردش در تفلیس دارد و مسافران خود را در گردش ها همراهی می کند. مجموع اتاق های هتل ماریون 21 اتاق است و از نظر هزینه نیز جز هتل های گران محسوب می شود به طوری که هزینه هرشب اقامت در آن بین 85 تا 110 دلار می باشد. ساختمان و اتاق های هتل مجهز به وایفای پرسرعت رایگان است. سرویس صبحانه، رستوران و خدمات اتاق در آن سرویس دهی منظمی دارند. بعلاوه استفاده از پارکینگ هتل برای مسافران رایگان است. فاصله هتل ماریون تا فرودگاه بین المللی تفلیس نزدیک پانزده کیلومتر است. تا ایستگاه مترو آولاباری 300 متر فاصله دارد و تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس 600 متر فاصله دارد. بعلاوه همین اندازه با کلیسای متخی فاصله دارد. کاخ ریاست جمهوری گرجستان حدود 700 متر با این هتل فاصله دارد. پذیرش هتل از ساعت 13:00 آماده خدمت رسانی می باشد و زمان تسویه اتاق ها تا ساعت 12:00 است. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. بچه ها زیر شش سال درصورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند هزینه ای برای اقامت نخواهند داشت. برای اقامت بقیه افراد چنانچه از تخت های اضافه استفاده نمایند، هرشب 57 لاری گرجستان هزینه دریافت می شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل که از برترین هتل های سه ستاره تفلیس بوده، ممنوع است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، آویاباری، خیابان تسورتسومیا 9

Address: Tsurtsumia st., 9 | Aviabari, Tbilisi 1003, Georgia

هتل اوریون الدتون Hotel Orion Old Town

هتل اوریون اُلدتون یکی از برترین هتل های سه ستاره تفلیس منتخب به وسیله سایت تریپ ادوایزر می باشد.این هتل در قسمت قدیمی و سنتی شهر تفلیس قرار گرفته و به همین دلیل هم به مکان های توریستی تفلیس دسترسی مناسبی دارد. بعلاوه این هتل دکوراسیون زیبایی دارد و از نظر هزینه نیز بسیار مناسب و در رده میانه است. هر شب اقامت در این هتل بین 55 تا 100 دلار هزینه خواهد داشت. شما می توانید نام این هتل را در بین ده هتل برتر مالی این کشور پیدا کنید. از جمله امکانات این هتل علاوه بر رستوران خوب و خدمات منظم اتاق، وای فای پر سرعت رایگان می باشد. این هتل 4.15 کیلومتر با فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. فاصله آن تا کاخ ریاست جمهوری 300 متر می باشد و تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس 400 متر فاصله دارد. ضمن اینکه پل صلح و کلیسای متخی نیز 500 متر با آن فاصله دارند. ذیرش هتل همه روزه از ساعت 14:00 آماده خدمت رسانی است و زمان تسویه اتاق ها از ساعت 12:00 تا 12:30 می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. برای اقامت بچه ها زیر دو سال و استفاده آن ها از تخت های کودک هزینه ای دریافت نمی شود. بچه ها زیر 12 سال در صورتی که در تخت های اضافه اقامت نمایند، شبی 25 لاری گرجستان هزینه در پی خواهند داشت. برای سایر افراد هرشب اقامت در تخت های اضافه، شبی 50 لاری گرجستان هزینه دارد. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز می باشد.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان آرمازی 3/5

Address: Armazi Street 3/5, Tbilisi 380103, Georgia

هتل کوپالا Hotel Kopala

هتل سه ستاره کوپالا یکی از هتل های خوب و گرانقیمت شهر تفلیس است که انواع غذاهای بین المللی و گرجی را سرو می کند. این هتل یک رستوران خیلی خوب دارد بعلاوه پشت بام این هتل چشم انداز قشنگی از شهر تفلیس را در برابر چشم افراد نمایش می دهد. هتل کوپالا در مرکز شهر تفلیس واقع شده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن هستند و از حیث امکانات در سطح خوبی در بین برترین هتل های سه ستاره تفلیس قرار دارند. یکی از افتخارات هتل کوپالا این است که به عنوان ششمین هتل برتر رمانتیک و مالی شهر تفلیس شناخته می شود. این هتل گرانقیمت برای هرشب اقامت هزینه ای بین 45 تا 155 دلار هزینه دارد. اتاق های هتل وایفای رایگان دارند. خدمات اتاق به صورت منظم انجام می گیرد و هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد. فاصله هتل کوپالا تا فرودگاه بین المللی تفلیس در حدود 16 کیلومتر است اما این هتل تا کلیسای متخی تنها صد متر فاصله دارد و فاصله آن تا کلیسای سنت جرج سیصد متر و تا کلیسای سیونی چهارصد متر می باشد. بخش پذیرش هتل از ساعت دو بعد از ظهر جوابگوی مراجعان است و تسویه اتاق ها تا ساعت دوازده ظهر امکان پذیر می باشد. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان چخو

Address: Chekhov str. 8 10, Tbilisi 380103, Georgia

هتل اوریون تفلیس Hotel Orion Tbilisi

هتل سه ستاره اوریون تفلیس از هتل های منتخب در سایت تریپ ادوایزر است. این هتل در میان هتل های برترتفلیس وجود دارد. از نظر محل در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله هتل با خیابان مشهور چاوچاوادزه تفلیس فقط 100 متر می باشد. اگر برای یک سفر تجاری یا تفریحی به تفلیس آمده اید، هتل اوریون گزینه خوبی برای شما می باشد. این هتل یک هتل نوساز است که حدود 42 اتاق دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی سرو می شود. می توانید در تراس هتل بنشینید و چشم انداز های دلپذیر شهر تفلیس را دیدن کنید. از امکانات مختلفی برخوردار است مانند وایفای پرسرعت رایگان، سرویس صبحانه، سالن بیلیارد و خدمات اتاق. ضمن اینکه پارکینگ هتل برای مسافران رایگان است. هتل اوریون تفلیس جز هتل های گرانقیمت محسوب می شود. هزینه هر شب اقامت در این هتل بین 65 تا 105 دلار است. فاصله هتل اوریون تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس 6.21 کیلومتر است. بعلاوه میدان هیروز 400 متر با هتل فاصله دارد. سالن کنسرت تفلیس 500 متر و سیرک تفلیس 600 متر با هتل فاصله دارند. بخش پذیرش هتل از ساعت 14:00 فعال می باشد و زمان تسویه اتاق ها تا ساعت 12:00 است. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. برای اقامت بچه ها زیر سه سال چنانچه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، هزینه ای دریافت نخواهد شد. برای بقیه افراد چنانچه از تخت های اضافه استفاده نمایند، هرشب 50 لاری گرجستان هزینه دریافت می شود. در این هتل ورود حیوانات خانگی رایگان خواهد بود.

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان ناپارولی 5

Address: Napareuli 5, Tbilisi 0179, Georgia

هتل روستاولی Rustaveli Hotel

هتل سه ستاره روستاولی از هتل های 3 ستاره ای است که رتبه خوبی در سایت تریپ ادوایزر به دست آورد. این هتل یکی از برترین هتل های شهر تفلیس است. اتاق های این هتل مدرن و مجهز هستند. از نکات جالب این هتل طراحی و دکوراسیون متفاوت اتاق های آن است به طوری که اتاق های مختلف با یکدیگر متفاوتند. در اتاق های هتل روستاولی میز کار، یخچال، تخت، تلویزیون، سشوار و وسایل حمام فراهم است. ضمن اینکه اینترنت وایفای پر سرعت در همه محوطه هتل فعال می باشد. هتل روستاولی پنجمین هتل اسپای موجود در شهر تفلیس است. امکانات آب گرم و ماساژ در هتل مهیاست و سرویس صبحانه نیز وجود دارد. هتل روستاولی از حیث انتخاب مکانی یک امتیاز ویژه دارد و آن نزدیکی به منطقه ها فرهنگی شهر تفلیس است. فاصله 7.17 کیلومتری تا فرودگاه بین المللی شهر تفلیس یک زمان بیست و چند دقیقه ای رانندگی را برای رسیدن به فرودگاه فراهم می کند. سالن اپرا و باله تفلیس کمتر از صد متر با هتل فاصله دارد و تئاتر روستاولی نیز نزدیک 200 متر با هتل فاصله دارد. ضمن اینکه سالن کنسرت تفلیس در فاصله 700 متری هتل واقع شده است. از نظر هزینه این هتل بین قیمت های میانه تا گران قرار می گیرد. قیمت اتاق های آن از 35 تا 120 دلار می باشد. پذیرش هتل از ساعت دو بعد از ظهر جوابگوی مسافران می باشد و برای تسویه کردن اتاق ها تا ساعت دوازده ظهر فرصت باقی است. قبل از رزرو کردن اتاق حتما امکان کنسل کردن یا پرداخت پیش پرداخت را آنالیز کنید. این مسئله برای هر اتاق تفاوت دارد. بچه ها زیر 6 سال در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، اقامتی رایگان خواهند داشت اما سایر افراد چنانچه از تخت های اضافه استفاده نمایند، شبی 33 لاری گرجستان باید پرداخت نمایند. در این هتل ورود حیوانات ممنوع است.

آدرس: گرجستان، تفلیس 0108، خیابان روستاولی 28/2

Address: Rustaveli Ave., 28/2, Tbilisi 0108, Georgia

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 321

به "هتل های سه ستاره تفلیس را متفاوت و آسوده تجربه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سه ستاره تفلیس را متفاوت و آسوده تجربه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید