هتل میراژ و پارسیان کیش را می شناسید؟

به گزارش خبر آزمون، با توجه به استقبال بی نظیری که به وسیله گردشگران داخلی و خارجی از این جزیره می گردد. تا به امروز هتل ها و اقامتگاه های زیادی در این جزیره ساخته شده است.

هتل میراژ و پارسیان کیش را می شناسید؟

جزیره کیش در استان هرمزگان و در شهرستان بندرلنگه واقع شده است. این جزیره طلایی را در گذشته نه چندان دور قیس نیز می نامیدند. امارات عربی، بحرین و عربستان از همسایگان این جزیره به حساب می آیند؛ البته نمی توان از تاثیر این کشورهای عربی در معماری فوق العاده جزیره کیش غافل شد. با توجه به ماهیت جهانگردی جزیره کیش این جزیره برای اقامت همه ملیت ها و اقشار جهان مناسب است. کیش یکی از اصلی ترین مراکز جذب جهانگرد در کشور ایران محسوب می گردد. بعلاوه اولین منطقه آزاد در ایران نیز به شمار می رود.

آب وهوای گرم و مطلوب این جزیره باعث شده تا گذر از سواحل زیبای کیش لذت بخش تر از هر مکان دیگر گردد. اگر تصمیم سفر به کیش را دارید، بهتر است از همین حالا به فکر رزرو هتل باشید. با توجه به استقبال بی نظیری که به وسیله گردشگران داخلی و خارجی از این جزیره می گردد. تا به امروز هتل ها و اقامتگاه های زیادی در این جزیره ساخته شده است. اگر دنبال یک هتل شیک و آرام در کیش هستید، توصیه ما به شما هتل میراژ کیش، هتل پارسیان کیش یا هتل شایان کیش است. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این هتل ها آشنا سازیم.

معرفی هتل میراژ کیش

اگر می خواهید سفر راحتی را به کیش تجربه کنید، بهتر است قبل از هرگونه اقدام در راستای سفر یک برنامه ریزی درست انجام دهید. بعلاوه بهتر است ابتدا اقدام به خریدبلیط کیشو رزرو محل اقامت خود در این جزیره زیبا کنید.

ضروری است بدانید که جزیره کیش هتل های لوکس بسیاری دارد. این هتل ها مجهز به آخرین امکانات رفاهی و همیشه آماده پذیرایی از میهمانان هستند. هتل میراژ کیش را می توان درمیان انبوه هتل های پنج ستاره لوکس کیش، یکی از هتل های تازه دانست. این هتل فوق العاده لاکچری را در هشت طبقه احداث نموده اند. هتل میراژ کیش با داشتن 177 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان سراسر جهان است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که ویو و منظره اتاق برای تان اهمیت بالایی دارد؛ ضروری است بدانید در هتل میراژ کیش اتاق های بسیار باشکوهی با منظره سواحل و فضای سبز ساخته شده است.

این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی بسیار خوبی را دراختیار میهمانان و مشتریان خود قرار می دهد؛ این امکانات عبارت هستند از استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز و منظرههای بی نظیر. هتل میراژ یکی از مجلل ترین هتل های جزیره کیش است. این هتل پنج ستاره در بلوار دریا واقع در جزیره کیش ساخته شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید و امکانات تفریحی جزیره کیش دارد.

امکانات هتل میراژ کیش

شما می توانید با 10 دقیقه پیاده روی به اسکله بزرگ تفریحی جزیره بروید و از تفریحاتی همچون جت اسکی، غواصی و... بهره ببرید. گفتنی است که مرکز خرید مریم و ونوس فقط پنج دقیقه با این هتل فاصله دارند. پرسنل مجرب، امکانات کامل و دسترسی مناسب هتل میراژ کیش سبب شده تا این هتل به اقامتگاهی مناسب برای مهمانانش تبدیل گردد. اتاق های این هتل به شیوه ای بسیار شیک و مدرن طراحی شده اند. همه این اتاق ها مجهز به آخرین امکانات رفاهی هستند.

همچون سایر هتل های پنج ستاره دیگرهتل میراژ کیشنیز تهویه مطبوع، تختخواب های بسیار راحت، مینی بار و سایر امکانات رفاهی دارد. رستوران های هتل نیز اقدام به ارائه انواع غذاهای سنتی و ایرانی می نمایند و پاسخ گوی همه نیازهای شما مشتریان گران قدر هستند. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، اقامت در هتل میراژ می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان آورد.

معرفی هتل پارسیان کیش

یکی دیگر از هتل های برجسته این جزیرههتل پارسیان کیشبه شمار می رود. این هتل از موقعیت مکانی مناسبی در جزیره زیبای کیش برخوردار است. هتل پارسیان کیش با ارائه امکانات، خدماتی مناسب و ظاهری زیبا یکی از محبوب ترین هتل های جزیره کیش شناخته می گردد. این هتل در مجاورت دریا و اسکله تفریحی جزیره واقع شده است. اگر دنبال محلی دلپذیر برای اقامت در کیش می گشت، هتل پارسیان انتخاب مناسبی برای شما است. اتاق ها و سوئیت های مجهز این هتل از منظره خارق العاده ای برخوردار هستند. رستوران های این هتل اقدام به تهیه طیف گسترده ای از غذاها می نمایند. شما می توانید انواع غذاهای سنتی، مدرن دریایی و... را در این هتل پیدا کنید.

هتل پارسیان کیش مکان خوبی برای کسانی است که عاشق خرید و بازارگردی هستند؛ زیرا هتل پارسیان کیش کنار فروشگاه بزرگ زیتون و نزدیک به سایر مراکز خرید این جزیره واقع شده است. پس اگر به قصد خرید و گردشگری به کیش می روید، این هتل می تواند همه نیازهای شما را برآورده سازد. ساختمان هتل پارسیان کیش معماری مدرن و غربی دارد. رستوران و کافی شاپ این هتل آمادگی پذیرایی از میهمانان با غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی های گرم و سرد هستند. همه امکانات این مجموعه با این هدف پدید آمده اند که اوقات خوب و به یادماندنی را برای شما در جزیره رقم بزنند.

منبع: کجارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 154

به "هتل میراژ و پارسیان کیش را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل میراژ و پارسیان کیش را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید