دعوت از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب

به گزارش خبر آزمون، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران دعوت کرد.

دعوت از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب

خبرنگاران کرمان -حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: پویش ملی نذر کتاب، همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف رساندن کتاب به دست علاقه مندان برگزار می شود.

او می گوید: خیران فرهنگی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این پویش ملی به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

به گفته اسحاقی خیران برای مشارکت در این کار خیر، هر مبلغی را که مایل هستید از طریق درگاه اختصاصی نذر کتاب book.icfi.ir پرداخت یا به شماره حساب 10/7722777/1 و شماره کارت 1867-1048-7270-5041 به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

اسحاقی گفت: حامیان حقیقی و حقوقی که تمایل به مشارک در این طرح را دارند، می توانند معادل وجه واریزی، مشخصات افراد یا گروه هایی را برای بهره مندی اعلام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09387618865 تماس بگیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن 1400 به مدت هشت روز ادامه دارد، علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب از این نمایشگاه مجازی می توانند به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

ی

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 157

به "دعوت از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از خیران و مردم برای شرکت در پویش ملی نذر کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید