در جشن ده سالگی فیدیبو، از پروژه ری برندینگ آن رونمایی می گردد

به گزارش خبر آزمون، در دهمین سالگرد فعالیت فیدیبو از بزرگترین تغییر این پلتفرم رونمایی می گردد. پنجشنبه 29 شهریورماه، همزمان با جشن ده سالگی فیدیبو از بزرگترین تحول این برند رونمایی خواهد شد.

در جشن ده سالگی فیدیبو، از پروژه ری برندینگ آن رونمایی می گردد

در دهمین سالگرد فعالیت فیدیبو از بزرگترین تغییر این پلتفرم رونمایی می گردد. پنجشنبه 29 شهریورماه، همزمان با جشن ده سالگی فیدیبو از بزرگترین تحول این برند رونمایی خواهد شد.

فیدیبو پس از یک دهه فعالیت در عرصه فروش و انتشار کتاب های صوتی و الکترونیک در ایران به عنوان اولین کسب وکار نوآورانه در این صنعت تصمیم به تغییری بنیادین و بزرگ گرفته و در مراسم دهمین سال فعالیتش از پروژه ری برندینگ خود رونمایی خواهد نمود.

در شرح دلایل لزوم این ری برندینگ آمده است؛ بازتاب تجربه کاربران طی یک دهه گذشته و نتایج نظرسنجی های مختلف انجام شده در این کسب وکار، احتیاج به تغییری بینادین را بیش تر از هر وقت دیگری نشان می داد. طبق نظرسنجی های انجام شده کاربران فیدیبو آن را تنها پلتفرمی برای فروش کتاب های الکترونیک و صوتی نمی دانسته و به عنوان راهبری هوشمند می شناسند که آن ها را به کتاب خواندن بیش تر ترغیب کند، کتاب خواندن را ساده تر و لذت بخش تر کند و امکان تعامل با دیگر افراد کتابخوان را فراهم کند.

امروزه امر کتاب خواندن و به خصوص تمرکز روی کتاب به دلایل متعدد تبدیل به فعالیتی سخت و وقت گیر برای مخاطبان شده و همزمان ترک مطالعه حس بازنده بودن و بی اثر بودن را به افراد کتابخوان القا می نماید. به همین علت تغییر رویکرد فیدیبو و ایجاد تحول در تمام ابعاد اعم از ساده سازی فرآیند کتاب خوانی، ایجاد گروه های کتاب خوان و ارائه مسیر کتاب خوانی مهم ترین اتفاقی است که می تواند احتیاجهای مهم کاربران چند میلیونی این اپلیکیشن را جوابگو باشد.

پروژه ری برندینگ فیدیبو با اتکاء به این تجربه چهار ماموریت مهم را برای خود ترسیم نموده است:

  • ایجاد تجربه ای متفاوت و لذت بخش تر از کتاب خواندن
  • ساختن عادت مطالعه برای کاربران
  • ایجاد فضایی برای تعامل و شبکه سازی بین افراد کتابخوان
  • هوشمندسازی فرآیند مطالعه

بر اساس اعلام فیدیبو پروژه ری برندینگ این کسب وکار تنها محدود به تغییر در طراحی یا لوگوی برند نیست و همانطور که اشاره شد شامل اضافه کردن امکانات تازهی در اپلیکیشن و تغییراتی در کتابخوان فیدیبوست که کاربران با به روزرسانی آن می توانند از این ویژگی های تازه بهره مند شوند.

با توجه به اهداف و ماموریت های تعریف شده در این پروژه، کاربران فیدیبو از این به بعد با تحولات مهم و روزآمدی در این نرم افزار روبرو خواهند بود که شامل تغییرات ظاهری در لوگو و ویترین اپلیکیشن، طراحی ها، تایپوگرافی و امکانات نرم افزاری همانند پروفایل شخصی، فیدی کلاب، امتیازات و جوایز، کارنامه مطالعه و ... است.

از نکات قابل توجه و اشاره در این پروژه می توان به تغییر لوگوی فیدیبو اشاره نمود که در طرح تازه نماد فیل برای لوگو فیدیبو انتخاب شده، انتخاب فیل به عنوان لوگوی تازه فیدیبو داستانی جالب توجه برای مخاطبان دارد. فیل به عنوان یکی از هوشمندترین حیوانات و نمادی برای خرد، دانایی و ارتباطات اجتماعی است که حال و هوای تازه فیدیبو را بازگو می نماید.

نماد فیل پیوندی است بین نسل قدیم و نسل تازه کتابخوان های ایران که هوشمندی، کنجکاوی و خرد را همزمان بیان می نماید.

جشن ده سالگی فیدیبو روز پنجشنبه 29 شهریورماه از ساعت 16 الی 20 در تالار ایوان شمس (اتوبان کردستان) برگزار می گردد.

در این مراسم جمعی از نویسندگان، ناشران، گویندگان کتاب های صوتی و چهره های مشهور فرهنگی و ادبی کشور حضور خواهند داشت. و همزمان با این مراسم جایزه فیل - جایزه برترین کتاب الکترونیک و صوتی ایران- نیز برگزار می گردد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 شهریور 1403 بروزرسانی: 27 شهریور 1403 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 459

به "در جشن ده سالگی فیدیبو، از پروژه ری برندینگ آن رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جشن ده سالگی فیدیبو، از پروژه ری برندینگ آن رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید