ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش خبر آزمون، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 این دانشگاه خبر داد.

ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سلیمان عباسی از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 خبر داد و اضافه کرد: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی ضرورت دارد نسبت به اطلاع رسانی به موقع و مؤثر به دانشجویان اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی دریافت وام این دانشگاه می توانند تا 25 اردیبهشت سال 1401 با مراجعه به سامانه دانشجویی پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.swf.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی گفت: باتوجه به فرآیند متعارف و تجربه سنوات گذشته و نیز تاکید مسئولان مربوطه، انتظار می رود دانشجویان متقاضی، فرآیند ثبت درخواست وام خود را به انتهای مهلت زمانی اعلام شده، موکول نکرده و تا حد امکان قبل از انتها سالجاری اقدام به ثبت وام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در هر ترم تحصیلی 13 میلیون ریال وام دانشجویی به متقاضیان پرداخت می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 114

به "ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت درخواست وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید