برگزاری سه هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم

به گزارش خبر آزمون، ایرنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، برگزاری سه هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم صورت گرفت.

برگزاری سه هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم

رستم گورانی اضافه نمود: توسعه و ارتقای صنعت گردشگری در جزیره قشم بر مبنای دانش، مهارت و تخصص یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت بحساب می آید و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیز با همین هدف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از مهمترین سر فصل های این دوره های آموزشی میتوان به شناخت صنعت گردشگری و قوانین و مقررات، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، زبان تخصصی در گردشگری، آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری اشاره نمود.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بازاریابی و فروش، قرائت آفیس، ایمنی و بهداشت در گردشگری، پیشگیری در کنترل بیماری های ناشی از پشه آئدس و خانه داری و اتاق داری از دیگر سر فصل های دوره های آموزشی برگزار شده بشمار می روند.

گورانی اضافه نمود: بعلاوه دوره آموزشی کندوره با هدف معرفی محصولات صنایع دستی به جامعه هتلداران نیز برای علاقمندان به این حوزه برگزار شده است.

وی توضیح داد: این دوره ها پس از احتیاج سنجی و احصای مهمترین موضوعات آموزشی مورد احتیاج صنعت گردشگری جزیره قشم با استفاده از اساتید مجرب کشور برگزار شده و در آینده نیز به صورت تخصصی تر و برای مخاطبان بیشتری از جمله بومگردی ها، راهنمایان تور و بلد محلی ادامه خواهد یافت.

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 420

به "برگزاری سه هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سه هزار و 700 نفر ساعت دوره آموزشی مرتبط با گردشگری در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید