انجمن صنعت موتورسیکلت در پی توقف تولید طرح هوندا 125 است

به گزارش خبر آزمون، دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت با بیان اینکه توقف تولید هوندا 125 از اهداف انجمن است، بیان نمود: نود درصد از کاربری موتورسیکلت کشور تجاری و وسیله امرار معاش است.

انجمن صنعت موتورسیکلت در پی توقف تولید طرح هوندا 125 است

خبرنگاران - بهمن ضیا مقدم دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت در گفت و گو با خبرنگاران توقف تولید هوندا 125 را از اهداف انجمن دانست.

توقف تولید هوندا 125

ضیاءمقدم درباره توقف تولید هوندا 125 گفت: یکی از اهداف انجمن صنعت موتورسیکلت، توقف تولید موتورسیکلت های طرح هوندا و جایگزینی موتورسیکلت های نوتر است. اما با در نظر کرفتن شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خردید مردم و محدودیت های ارتباطی با کمپانی های خارجی ناشی از تحمیل تحریم های ظالمانه و قوانین دست و پا گیر تولید، چگونه می توانیم موتورسیکلت های روز را تولید کنیم؟

ضیا مقدم ادامه داد: حدود 70 درصد تولید موتورسیکلت در کل کشور مربوط به موتورسیکلت های طرح هوندا 125 است.

نود درصد از کاربری موتورسیکلت در کشور به صورت تجاری و وسیله امرار معاش است

دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت با تاکید بر بالا بودن قیمت موتورسیکلت در بازار این روزها، اضافه کرد: با توجه به اینکه حدود نود درصد از کاربری موتورسیکلت در کشور به صورت تجاری و وسیله امرار معاش برخی از اقشار ضعیف است، چگونه می توان فردی که چندین سال پیش موتورسیکلتی را دو میلیون تومان خریده و مشغول امرار معاش با آن است را قانع کرد تا یک موتورسیکلت صفر کیلومتر طرح هوندا سی میلیون تومانی بخرد؟

وی ادامه داد: همچنین دولت باید تسهیلاتی را فراهم کند که قشر زحمت کش و فقیری که از این وسیله برای امرار معاش استفاده می کنند، بتوانند موتورسیکلت های نو انژکتوری را که راندمان بالاتر و آلایندگی کمتری دارد خریداری کنند.

او تاکید کرد: با اینکه موتورسیکلت های تولید داخلی دارای استانداردهای بیست و هفت گانه معین شده از سوی سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست هستند ولی همانطور که عرض کردم به دلیل نبود امکان ارتباط با منابع تامین و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی امکان ورود موتورسیکلت های روز دنیا میسر نیست.

منبع: بیت ران
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 217

به "انجمن صنعت موتورسیکلت در پی توقف تولید طرح هوندا 125 است" امتیاز دهید

2 کاربر به "انجمن صنعت موتورسیکلت در پی توقف تولید طرح هوندا 125 است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن صنعت موتورسیکلت در پی توقف تولید طرح هوندا 125 است"

1 دیدگاه

مجتبی 24 آبان 1402

الودگی هوای آن جهنم فقط هر چه زودتر ما را از دست الودگی صوتی این سیکلت کثیف نجات دهید فقط خواهشا مغز و اعصاب ما را از دست الودگی صوتی اگزوز این موتور نجات دهید نیاز به آرامش داریم

پاسخ به مجتبی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید