اعلام نشست های دانشگاهی و تخصصی جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبر آزمون، خبرگزاری خبرنگاران-عنوان نشست های دانشگاهی و تخصصی چهلمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

اعلام نشست های دانشگاهی و تخصصی جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در چهلمین جشنوراه فیلم فجر نخستین بار دو شکل نشست دانشگاهی و تخصصی برگزار می گردد؛ این سلسله نشست ها از روز دومین جشنواره یعنی دوازدهم شروع می گردد.

روز دوازدهم بهمن از ساعت 13 در بخش نشست دانشگاهی با عنوان جوانگرایی در سینمای ایران در محوطه سالن مرکزی برگزار می گردد؛ بعلاوه در همین روز نشست تخصصی به عنوان سینمای ایران و گفتمان انقلاب اسلامی در ساعت 15 در سالن 4 برج میلاد برگزار می گردد.

روز سیزدهم بهمن، نشست دانشگاهی با عنوان جریان شناسی فرهنگی سینمای ایران پس از انقلاب در محوطه سالن مرکزی ساعت 13 برگزار می گردد؛ بعلاوه در همین روز نشست تخصصی در ساعت 15 به عنوان رنگ در سینمای امروز ایران در سالن شماره 4 برج میلاد برگزار می گردد.

برنامه نشست های دانشگاهی و تخصصی در روز چهاردهم بهمن در همان ساعات برگزار می گردد، نشست دانشگاهی دانشگاه یا مدرسه مسئله این است و بعلاوه نشست تخصصی واکاوی آموزش اقتصادی در رشته سینما بر طبق ساعات و روز های قبل در سالن شماره 4 برج میلاد برگزار می گردد.

پانزدهم بهمن، سینما و قدرت روایت در سلسله نشست های دانشگاهی برگزار و بعلاوه نشست نگارش برای اجرا در قالب نشست تخصصی برپا می گردد.

روز شانزدهم بهمن نیز بازاریابی در سینمای ایران در بخش نشست های دانشگاهی و بعلاوه طراحی فیلم کلیدی برای درک بهتر فیلم در قالب نشست های تخصصی برگزار می گردد.

روز هفدهم بهمن نیز در بخش نشست های دانشگاهی، نشستی با عنوان سینمای ملی ایران مسائل و راهبرد ها و بعلاوه سینما عصر دیجیتال در بخش نشست های تخصصی جشنواره فیلم فجر برگزار می گردد.

هجدهم بهمن نیز دانش آکادمیک و سینمای معاصر (مطالعه تاریخی سینمایی هنگ کنگ و کره جنوبی) در قالب نشست های دانشگاهی و بعلاوه تعامل تدوینگر و کارگردان در شکل گیری داستان در بخش نشست های تخصصی جشنواره فیلم فجر 1400 برگزار می گردد.

نوزدهم بهمن نشست سینما در دوران پس تلویزیون در قالب نشست های دانشگاهی بعلاوه سینمای راهبردی با نگاهی به فردا در قالب نشست های تخصصی جشنواره برگزار خواهد شد.

بیستم بهمن نیز نشست نظام دانشگاهی و سینمایی حرفه ای در بخش نشست های دانشگاهی و بعلاوه قهرمان گرایی در سینمای ایران در قالب نشست های تخصصی برگزار می گردد.

بعلاوه در روز 21 بهمن نیز آینده سینمای ایران چالش ها و فرصت ها در بخش نشست های دانشگاهی بعلاوه سینمای تمدنی تعریف و منظره نظری در بخش نشست های تخصصی چهل و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزار می گردد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 178

به "اعلام نشست های دانشگاهی و تخصصی جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نشست های دانشگاهی و تخصصی جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید