اعطای نشان ملی تراز به گروه صنایع گیتی پسند

به گزارش خبر آزمون، نخستین جشنواره ملی صنعت ساختمان و صنایع وابسته با نام جشنواره ملی تراز، یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 و هم زمان با اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.

اعطای نشان ملی تراز به گروه صنایع گیتی پسند

در این رویداد که به همت اتاق تعاون تهران و با حضور و مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت های فراوریی و پیمانکاری، متخصصین و کارشناسان و انجمن های علمی و صنفی صنعت ساختمان برگزار گردید، آخرین دستاوردهای این حوزه در سطح ملی مورد بحث و آنالیز و گفتگو نهاده شد.

در این نشست نشان ملی تراز به علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند به عنوان برگزیده حوزه نوآوری در صنعت ساختمان اعطا شد.

لازم به ذکر است از نخستین ساعات شروع به کار بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، غرفه گیتی کالا (شبکه فروش محصولات گروه صنایع گیتی پسند) به لطف استفاده از تمهیدات مدرن بصری و ایده های خلاقانه و هوشمندانه مانند استودیو خبر و نمایشگر پخش مستقیم از خطوط فراوری کارخانه های هلدینگ گیتی پسند در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان و پرسش و پاسخ بازدیدکنندگان غرفه با مدیران کارخانه، با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان همراه بود.

بر اساس نظرسنجی های اجرا شده از بازدیدکنندگان، غرفه گیتی کالا از برترین غرفه های بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 410

به "اعطای نشان ملی تراز به گروه صنایع گیتی پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان ملی تراز به گروه صنایع گیتی پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید