پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی!

به گزارش خبر آزمون، امروزه بدلیل استفاده از باتری های جدانشدنی در لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند، پاوربانک ها به ابزار ضروری برای افراد تبدیل شده اند. در ابتدا پاروبانک های 5000 میلی آمپر ساعتی فراوری شدند، سپس پاور بانک های 10000 میلی آمپر ساعتی و در نهایت پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی قوی ترین پاور بانکی بود که افراد برای برطرف احتیاج شارژ دستگاه های خود از آن استفاده می کردند.

پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی!

به گزارش خبرنگاران، یکی از اینفلوئنسر های چینی پاور بانک بسیار قدرتمندتری را نسبت به پاور بانک های قبلی ساخته است. این پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

هندی گنگ، اینفلوئنسر چینی صنعتگر الکترونیک، اخیراً ویدیویی را در Weibo و YouTube خود با عنوان من یک پاوربانک قابل حمل 27 میلیون میلی آمپر ساعتی ساختم، منتشر نموده است. او در این ویدئو به طنز اشاره می نماید که از اینکه دوستانش پاوربانک های بزرگتری از او دارند خسته شده است و می خواهد نشان دهد که بزرگترین و بادوام ترین باتری را در اختیار دارد.

به نظر می رسد که این مرد برای خود یک بسته باتری تخت بزرگ خریده است، شبیه باتری هایی که در پایین یک EV می بینید. سپس او بسته باتری را در یک محفظه فلزی نقره ای قرار داده تا طراحی آن شبیه یک پاور بانک بزرگ گردد.بعد از این کار نوبت راه اندازی پورت های شارژ ورودی و خروجی بود. او یک پورت شارژ ورودی با 60 پورت شارژ خروجی را نصب کرد که نهایتا تا 220 ولت ولتاژ پتانسیل الکتریکی پشتیبانی می نماید.

او نشان داد که با جدیدترین اختراع خود، اکنون می تواند تا 20 دستگاه مختلف از تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها را همزمان شارژ کند. علاوه بر این، ولتاژ بالای 220 ولت پاوربانک، از شارژ تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برقی بدون اتصال کوتاه اصلی و بطور همزمان پشتیبانی می نماید. با این حال، این پاور بانک بدلیل مقدار بسیار بزرگ دیگر قابل حمل نخواهد بود. اما حداقل زمانی که برق قطع می گردد، این پاوربانک می تواند برای شارژ بسیاری از دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 122

به "پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید