واکسیناسیون زیر 12 سال فعلا منتفی است

به گزارش خبر آزمون، خبرگزاری خبرنگاران- عضو ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسیناسیون افراد زیر 12 سال، گفت: واکسیناسیون این سنین فعلا منتفی است، زیرا در این باره هنوز به جمع بندی علمی نرسیده ایم.

واکسیناسیون زیر 12 سال فعلا منتفی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ولی اسماعیلی با بیان این مطلب به بازگشایی مدارس اشاره نمود و گفت: تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ نشده است، اما اگر وارد موج ششم شویم، تصمیم در مورد بازگشایی مدارس تغییر خواهد نمود.

وی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز شروع موج ششم کرونا را به طور رسمی اعلام نکرده است؛ بنابراین زمان بازگشایی مدارس که از نیمه آبان به بعد اعلام شده به قوت خود باقی است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: ما هر هفته در ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه داریم و شرایط همه استان ها آنالیز می گردد و اگر معین گردد که وارد موج ششم شده ایم، تصمیمات در مورد بازگشایی مدارس تغییر خواهد نمود، زیرا ما در ستاد، در پی این هستیم که تصمیمات فوری برای سلامتی و معیشت مردم بگیریم.

آقای اسماعیلی در مورد واکسیناسیون افراد زیر 12 سال نیز گفت: واکسیناسیون این سنین اکنون منتفی است، زیرا در این خصوص هنوز به جمع بندی علمی نرسیده ایم، اما تزریق دُز سوم کرونا، همزمان با واکسیناسیون کادر درمان شروع شده است و بعد از کادر درمان، همچون قبل به ترتیب از گروه های پر خطر شروع خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 15

به "واکسیناسیون زیر 12 سال فعلا منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون زیر 12 سال فعلا منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید