موزه هنرهای تزئینی ایران میزبان نمایشگاهی از آثار فاخر رشته فلزکاری است

به گزارش خبر آزمون، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، موزه هنرهای تزئینی ایران میزبان نمایشگاهی از آثار فاخر رشته فلزکاری است.

موزه هنرهای تزئینی ایران میزبان نمایشگاهی از آثار فاخر رشته فلزکاری است

راحله یوسفیان، مدیر موزه هنرهای تزئینی ایران گفت: یک سالن در جبهه جنوبی این موزه به نمایشگاه های موقت اختصاص دارد که به مناسبت های مختلف، نمایشگاه هایی در این ضلع برگزار می گردد. در حال حاضر نیز نمایشگاه آثار فاخر فلزکاری هنرمندان اصفهانی به صورت موقت در موزه دایر شده که همزمان با روز جهانی صنایع دستی و با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، خانم دکتر مریم جلالی افتتاح شده است.

او ادامه داد: تعداد 88 اثر از آثار هنرمندان معاصر اصفهانی در این نمایشگاه به عنوان آثار فاخر صنایع دستی فلزی در سبک های مختلف به نمایش درآمده اند. این آثار بعد از شرکت در جشنواره های مختلف تحت عنوان آثار فاخر نامگذاری شده اند و صاحبان آثار دارای درجه هنری هستند.

مدیر موزه هنرهای تزئینی ایران اضافه نمود: در نمایشگاه آثار فاخر رشته فلزکاری که در این موزه برپا شده، آثاری از استاد جهانگیر آیتی، استاد کیقباد بذرافشان، استاد محمدعلی ساعی و استاد منصور حافظ پرست ارائه شده است.

علاقمندان می توانند تا 30 خرداد از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر با مراجعه به موزه هنرهای تزئینی ایران (رکیب خانه) واقع در اصفهان، خیابان استانداری از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 391

به "موزه هنرهای تزئینی ایران میزبان نمایشگاهی از آثار فاخر رشته فلزکاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنرهای تزئینی ایران میزبان نمایشگاهی از آثار فاخر رشته فلزکاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید