مقصد غیرمنتظره برای بازیکن تیم ملی با رقم 2 میلیون یورویی

به گزارش خبر آزمون، علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران که تا سال 2025 با باشگاه شارلوا بلژیک قرارداد دارد در آستانه انتقال به تیم لخ پوزنان لهستان است؛ انتقالی که گفته می گردد گران ترین نقل و انتقال فوتبال لهستان محسوب می گردد.

مقصد غیرمنتظره برای بازیکن تیم ملی با رقم 2 میلیون یورویی

توماس ودارسچک خبرنگار لهستانی با ارائه جزئیاتی در این خصوص نوشت: علی قلی زاده (شارلوا) بازیکن نو لخ پوزنان خواهد بود. این ملی پوش ایرانی قرار است قراردادی سه ساله امضا کند با مبلغ تقریباً 1.8 میلیون یورو. او روز آدینه وارد پوزنان می گردد. این بازیکن 27 ساله در حال حاضر مصدوم است و در ماه آگوست یا سپتامبر آماده بازی خواهد بود.

بعلاوه وب سایت lavenir بلژیک در این ارتباط نوشت: بر اساس اطلاعات منتشر شده در مطبوعات لهستان که ما هم می توانیم آن را تایید کنیم، مذاکرات بین شارلوا و لخ پوزنان درباره علی قلی زاده در جریان است. مبلغ پیشنهادی برای وینگر ایرانی که در حال حاضر پس از آسیب دیدگی مینیسک حدود 1.8 تا 2 میلیون یورو خواهد بود.

به نوشته این رسانه یونانی، کادر پزشکی باشگاه لهستانی پیش از این شرایط مصدومیت قلی زاده را آنالیز نموده تا از عقد قرارداد با این ملی پوش ایرانی مطمئن باشد.

lavenir بعلاوه فروش قلی زاده را مرتبط با مثبت شدن طراز مالی باشگاه شارلوا تا 30 ژوئن می داند.

قلی زاده در جابجایی زمستانی فصل گذشته به صورت قرضی شارلوا را به مقصد کاسیم پاشا ترکیه ترک کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 396

به "مقصد غیرمنتظره برای بازیکن تیم ملی با رقم 2 میلیون یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد غیرمنتظره برای بازیکن تیم ملی با رقم 2 میلیون یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید