شورش در شهر 4 روی موبایل همان نسخه کامل و عالی بازی است (بازی موبایل هفته)

به گزارش خبر آزمون، مجموعه شورش در شهر (Streets of Rage) را می توان یکی از مشهورترین عناوین بزن بزن (Beat em Up) دانست. این بازی ها دارای سابقه بسیار زیادی بوده و از سال 1991 در دنیای گیمینگ حضور دارند. چیزی که باعث شده این عناوین هواداران زیادی داشته باشند، اکشن بسیار خوب به همراه داستان جالب است.

شورش در شهر 4 روی موبایل همان نسخه کامل و عالی بازی است (بازی موبایل هفته)

پس از گذشت نزدیک به 30 سال سگا (Sega) همچنان به فراوری این عناوین ادامه داده و حتی شماره آخر را برای دستگاه های همراه هم عرضه نموده است. بحث اصلی اینجاست که این بازی علاوه بر کیفیت بالا دارای حالت نوستالژی بوده که باعث می گردد تجربه آن چندین برابر لذت بخش تر بگردد. آخرین عنوان مجموعه شورش در شهر شماره 4 آن بوده که برای دستگاه های زیادی از جمله گوشی های موبایل هم عرضه شد.

معرفی بازی شورش در شهر 4

راه های مختلفی برای تجربه بازی شورش در شهر 4 وجود دارد. از کنسول های دستی استیم دک (Steam Deck) و نینتیندو سوییچ (Nintendo Switch) گرفته تا کنسول های بازی و کامپیوترها. با این حال می توان گفت که در دسترس ترین پلتفرم موجود برای تجربه این بازی گوشی موبایل است.

شورش در شهر 4 برای گوشی های اندروید و آیفون وجود داشته و همه افراد می توانند آن را تجربه نمایند. همینطور اینکه بازی دارای گرافیک چندان سنگینی نبوده که روی بیشتر دستگاه های موبایل قابل تجربه است.

در بازی شورش در شهر 4 شما می توانید یکی از 4 کرکتر موجود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از او داستان بازی را به پیش برده و از آن لذتب ببرید. بخش داستانی شورش در شهر 4 نه تنها محتوای بسیار خوبی داشته بلکه دارای جلوه های بصری جالبی هم هست. زمانی که شما بخش داستانی را به طور کامل تمام کنید، بخش مرحله ای برای شما باز خواهد شد که به شما اجازه می دهد تا هر قسمت از بخش داستانی را دوباره تجربه کنید. این موضوع باعث خواهد شد تا شما از تجربه کردن این بازی دست نکشید.

هر مرحله از بازی دارای دشمنان، غولآخر (Boss) و فضای مخصوص خود است. به همین علت پیشرفت در بازی کاملاً مشهود است. از طرفی به علت اینکه هر کرکتر داخل بازی شورش در شهر 4 دارای توانایی های مخصوص خود است، ارزش این را دارد که شما بار دیگر با یک شخصیت دیگر بخش داستانی را تجربه کنید.

بازی شورش در شهر 4 دارای تنظیمات گرافیکی زیادی است. به همین علت بازیکنان می توانند به راحتی و تنها چند تنظیم کوچک به نرخ فریم 60 برسند که برای یک بازی به این سبک کافی است. از طرفی به این نکته دقت کنید که تجربه بازی شورش در شهر 4 روی گوشی قطعاً تفاوت های زیادی با نسخه های دیگر خواهد داشت. با این حال اصالت بازی حفظ شده و گیم پلی آن کمی تغییر نموده است.

بحث اصلی اینجاست که به علت دکمه های بزرگ این بازی روی صفحه دید کلی شما محدود خواهد شد. همین باعث می گردد که به شما پیشنهاد کنیم بازی شورش در شهر 4 را ترجیحاً با کنترلر بازی کنید. البته اگر شما از یک تبلت برای بازی بهره ببرید، این مشکل شما را آزار نخواهد داد. بحث اصلی این است که روی صفحه های کوچک تجربه بازی شورش در شهر کمی سخت است.

نکته جالب اینجاست که شرکت سازنده با نسخه موبایل این بازی مانند نسخه های دیگر برخورد نموده است. به این معنا که شورش در شهر 4 به طور دائم به روزرسانی شده و حتی یک بسته الحاقی دارد. همین موضوع باعث شده تا این بازی همچنان هواداران زیادی داشته و ارزش تجربه داشته باشد.

البته همانطور که گفتیم به علت اینکه با نسخه موبایل مانند نسخه های دیگر برخورد شده، همگی موارد این بازی به صورت پولی هستند. به این معنا که شما برای عنوان اصلی و بسته های الحاقی باید به صورت جداگانه هزینه پرداخت کنید.

اگر شما از هواداران مجموعه شورش در شهر هستید یا اینکه از هواداران سبک بزن بزن هستید، اصلاً بازی شورش در شهر 4 را از دست ندهید. این بازی یکی از برترین عناوین موبایل در حال حاضر است.

نام لاتین بازی: Streets of Rage 4

تهیه نماینده: Playdigious

سازنده: DotEmu

سال انتشار: 2022 (نسخه موبایل)

پلتفرم ها: اندروید / آی اواس / کامپیوتر / پلی استیشن / نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 271

به "شورش در شهر 4 روی موبایل همان نسخه کامل و عالی بازی است (بازی موبایل هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورش در شهر 4 روی موبایل همان نسخه کامل و عالی بازی است (بازی موبایل هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید