سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد

به گزارش خبر آزمون، پس از رونمایی پوستر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز، پایگاه الکترونیک این دو نمایشگاه از اول آذرماه به نشانی www.shirazite.com قابل دسترسی علاقه مندان است.

سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تشریح جزییات این خبر بیان نمود: همه فعالان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مراجعه به نشانی www.shirazite.com می توانند ضمن مطالعه اخبار و رویدادهای نمایشگاه، قوانین و مقررات، جدول زمان بندی، اهداف نمایشگاه، رویکردهای نمایشگاه و آنالیز فرم های ثبت نام، درخواست فضای نمایشگاهی مورد نظر خود را به وسیله پایگاه الکترونیک یاد شده دریافت و به نشانی پست الکترونیک نمایشگاه([email protected]) ارسال نمایند.

مقدسی با بیان اینکه برای نخستین بار پایگاه الکترونیک برای نمایشگاه گردشگری شیراز راه اندازی شده است، ادامه داد: طبق آنالیز های صورت گرفته نمایشگاه های تخصصی گردشگری و صنایع دستی سال های گذشته در شیراز فاقد پایگاه الکترونیک بودند و هم اکنون برای نخستین بار این پایگاه فعال شده و به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار کرد: خدمات پیش بینی شده برای حضور میهمانان خارجی و بسته حامیان نمایشگاه(اسپانسری) در این پایگاه قابل مشاهده است.

مقدسی اضافه نمود: با توجه به رویکرد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس، برنامه های علمی و رویدادی، جزییات نشست های تخصصی و کارگاه های برخط نیز قابل مشاهده است.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان اینکه در بخش دیگری از این پایگاه، فضای مسقف نمایشگاهی به همراه امکانات، شرایط و نقشه غرفه ها قابل مشاهده و انتخاب است، گفت: متقاضیان می توانند از این طریق نسبت به درخواست فضای نمایشگاهی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بعلاوه در بخشی از این پایگاه الکترونیک روزشمار برگزاری نمایشگاه بر مبنای روز، ساعت، دقیقه و ثانیه بارگذاری شده است.

مقدسی با بیان اینکه در قسمت گالری تصاویر، جلوه های زیبایی از نمایشگاه های قبلی نمایش داده شده است، گفت: با توجه به اینکه ورود به بازارهای خارجی و نوظهور از محورهای اصلی نمایشگاه است، لذا این پایگاه الکترونیک به صورت دو زبانه(فارسی و انگلیسی) طراحی شده است.

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در انتها یادآور شد: ثبت نام علاقه مندان برای حضور در نمایشگاه به وسیله وب سایت ذکر شده از امروز شروع شده است و تا اول دی ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از 13 تا 16 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شهرک گلستان برپاست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 آذر 1402 بروزرسانی: 3 آذر 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 432

به "سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید