جورجینا رودریگس صاحب اولین ماشین ویژه دنیا شد، از این ماشین تنها 1000 دستگاه فراوری شده است

به گزارش خبر آزمون، گزارش ها ادعا می نمایند جورجینا رودریگس اولین شخص در اسپانیا و یکی از اولین افراد در دنیا است که صاحب شاسی بلند تازه اسمارت 1 شد. گفته می گردد این ماشین تمام الکتریکی اولین ماشین از تنها 1000 دستگاه فراوری شده در اروپا است.

جورجینا رودریگس صاحب اولین ماشین ویژه دنیا شد، از این ماشین تنها 1000 دستگاه فراوری شده است

به گزارش خبر ورزشی؛ مجموعه خودرو های لوکس جورجینا و کریستیانو رونالدو را فراموش کنید، اسمارت 1 فقط 41200 پوند قیمت دارد و به گفته موندو دپورتیوو، جورجینا اولین فردی در اسپانیا بود که این وسیله نقلیه را دریافت کرد. او در مستند نتفلیکس خود این ماشین را به هوادارانش نشان داد. در قسمت پنجم فصل دوم مستند، جورجینا به یکی از دوستانش اجازه می دهد پشت فرمان بنشیند، اما آن ها در ابتدا در روشن کردن ماشین با مشکل روبرو می شوند، زیرا جورجینا یادش رفته بود که ماشین در حال شارژ است. سپس آن ها را می بینیم که به همراه خواهر جورجینا، ایوانا، در حال دور زدن هستند.

خودروی تازه و مجذوب کننده جورجینا بردی معادل 273 مایل دارد و موندو دپورتیوو می گوید این مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر به تطبیق پذیری و طراحی آن علاقه دارد. این ماشین چهار نفره دارای نور LED با 64 رنگ مختلف است. جورجینا نسخه محدود این ماشین را خریده، اما این خودرو دارای یک مدل پرمیوم لوکس، یک مدل کامفورت پرو پلاس و مدل اسپورت براباس هم هست.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 372

به "جورجینا رودریگس صاحب اولین ماشین ویژه دنیا شد، از این ماشین تنها 1000 دستگاه فراوری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینا رودریگس صاحب اولین ماشین ویژه دنیا شد، از این ماشین تنها 1000 دستگاه فراوری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید