تحول جدی در موتور جست وجوی گوگل، امکان مکالمه با هوش مصنوعی

به گزارش خبر آزمون، گوگل میخواهد موتور جست وجوی خود را با چت هوش مصنوعی و کلیپ های ویدیویی ارتقا دهد.

تحول جدی در موتور جست وجوی گوگل، امکان مکالمه با هوش مصنوعی

به گزارش فارس به نقل از رویترز، وال استریت ژورنال روز شنبه گزارش داد که گوگل میخواهد موتور جست وجوی خود را شخصی سازی کند.

این حرکت در حالی صورت می گیرد که برنامه های هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی به سرعت در حال افزایش محبوبیت هستند و یک فناوری را برجسته می نمایند که می تواند نحوه عملکرد کسب وکار ها و جامعه را تغییر دهد.

این شرکت میخواهد به عنوان بخشی از این تغییر، صدای انسان را به سیستم جستجو اضافه کند. وال استریت ژورنال به نقل از افراد آشنا با این موضوع اضافه کرد: انتظار می رود گوگل در کنفرانس سالانه خود در هفته آینده، ویژگی های جدیدی را ارائه کند که به کاربران امکان می دهد با یک برنامه هوش مصنوعی مکالمه نمایند.

بعد از معرفی ربات چت تبادل نظر به وسیله شرکت اپن ای آی و توجه کاربران زیادی به آن، شرکت های مختلف کوشش کردند تا از این مسابقه عقب نمانند به همین دلیل گوگل خاطرنشان کرد که ربات گفت و گوی هوش مصنوعی خود با نام بارد را به روزرسانی می نماید تا به کاربر یاری کند کدی را برای توسعه نرم افزار بنویسند.

این شرکت علاوه بر توسعه ویژگی های مختلف، مشغول توسعه یک چت بات است که می تواند سوالات مهندسی نرم افزاری را پاسخ دهد و کد بنویسد. بعلاوه گوگل ویژگی هایی را آزمایش نموده که به افراد اجازه می دهد با یاری یک چت بات سخنگو، موسیقی را جستجو کند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 373

به "تحول جدی در موتور جست وجوی گوگل، امکان مکالمه با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول جدی در موتور جست وجوی گوگل، امکان مکالمه با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید