بازی های جدیدی از سری رد دد ریدمپشن در راه است

به گزارش خبر آزمون، طبق مصاحبه تازه رئیس کمپانی Take-two، شرکت مادر راکستار، به نظر می رسد که بازی های بیشتری از سری محبوب و اکشن ماجراجویی رد دد ریدمپشن در دست توسعه است.

بازی های جدیدی از سری رد دد ریدمپشن در راه است

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو در مصاحبه نوی در کنفرانس جهانی تفریح های تعاملی مجازی Jefferies، با این سوال روبرو شد که آیا مجموعه های بزرگ این شرکت مانند جی تی ای و NBA 2K می توانند برای مدت طولانی در آینده ادامه پیدا نمایند یا خیر. پاسخ او جای چندانی برای شک باقی نگذاشته است. در حالی که زلنیک اشاره نمود که هیچ چیز دائمی نیست؛ با این حال او رد دد ریدمپشن را مجموعه ای می داند که بازی های نوی را برای سال های آینده ارائه خواهد نمود. او گفت:

اگرچه به نظر می رسد که زلنیک میخواهد تا سری رد دد ریدمپشن در آینده قابل پیش بینی ادامه پیدا کند، اما این بدان معنا نیست که نسخه های نو این مجموعه به طور منظم آغاز به انتشار نمایند و نباید این انتظار را داشت زیرا سابقه این کمپانی و راکستار نشان داده که هیچ فرایند منظمی برای عرضه بازی هایشان وجود ندارد.

او در ادامه افزود:

زلنیک بعلاوه بیان نموده که هرچند موفقیت های گذشته تضمینی برای تکرار آن ها در آینده نخواهد بود؛ با این حال آن ها هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب در کوشش هستند تا به رشد و پیشرفت ادامه دهند و فرایند جاه طلبی را برای عرضه بازی های مطلوب حفظ نمایند.

به نظر می رسد که کوشش تیم راکستار تا به امروز جواب داده است و آن ها طی سالیانی که در صنعت بازی های ویدیویی حضور داشته اند، شماری از برترین بازی های تاریخ را خلق نموده اند. لازم به ذکر است که نوترین محصول راکستار، ریسمتر سه نسخه کلاسیک از سری جی تی ای (جی تی ای 3، وایس سیتی و سان آندریاس) است که با نام کامل Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition در دسترس دارندگان کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی واقع شده است.

منبع: +Gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 33

به "بازی های جدیدی از سری رد دد ریدمپشن در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های جدیدی از سری رد دد ریدمپشن در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید