اعتراف ستاره سابق یوونتوس در مورد رونالدو

به گزارش خبر آزمون، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی 3 سال برای یوونتوس بازی کرد. او از سال 2018 تا 2021 برای تیم تورینی به میدان رفت. پائولو دیبالای آرژانتینی در کنار رونالدو در یوونتوس بازی می کرد و در این فصل برای آ.اس رم بازی می نماید از موضوعی پرده برداشت.

اعتراف ستاره سابق یوونتوس در مورد رونالدو

دیبالا می گوید: به کریستیانو رونالدو گفتم که از کودکی از او متنفر بودم! رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی باعث شد پائولو دیبالای آرژانتینی از این ملی پوش پرتغالی متنفر گردد.

پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو سه فصل در یوونتوس همبازی بودند و رابطه این دو خوب بود. اما روزی روزگاری در کودکی، مهاجم آرژانتینی به علت رقابت بین او و هموطن آرژانتینی خود، لیونل مسی، اصلا از مهاجم پرتغالی خوشش نمی آمد.

بازیکن حال حاضر رم در مصاحبه ای با روزنامه گازتا دلو اسپورت، گفت: با کریستیانو رونالدو من سه سال خوب سپری کردم. تیم بسیار قوی بود و او چیز زیادی به ما داد. در آرژانتین، رقابت بین مسی و کریستیانو بسیار زنده است و بدیهی است که وقتی کودک بودم همواره در کنار مسی بودم.

وی اضافه نمود: یک بار قرار بود خارج از خانه بازی کنیم، در مسافرت بودیم و جلوی هواپیما نشسته بودم اما یک دفعه رونالدو پیش من آمد تا در خصوص فوتبال و این چیزها صحبت کند. ما در خصوص زندگی خود صحبت کردیم و بعد من اعتراف کردم که وقتی بچه بودم از او متنفر بودم. هر دو به این موضوع خندیدیم و همواره رابطه خوبی با هم داشتیم.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 369

به "اعتراف ستاره سابق یوونتوس در مورد رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ستاره سابق یوونتوس در مورد رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید