10 آیتم کاربردی در کمد لباس به سبک اسکاندیناوی

به گزارش خبر آزمون، کمد لباس به سبک اسکاندیناوی بر پایه مینیمالیسم و کاربردی بودن لباس ها تعریف می گردد. در این کمد لباس کپسولی، لباس ها اغلب دارای رنگ های کاربردی هستند و به راحتی با هم ترکیب می شوند. بعلاوه آیتم ها کیفیتی بالا و طراحی های جاودانه و بدون زمان دارند.

10 آیتم کاربردی در کمد لباس به سبک اسکاندیناوی

کمد لباس کپسولی با الهام از مد اسکاندیناوی به شما یاری می نماید زمان کمتری را برای هر بار لباس پوشیدن صرف کنید و استایل های بیشتری با آیتم های کمتر ایجاد کنید. با کاربردی بودن آیتم های این کمد لباس، شما همواره شیک به نظر خواهید رسید و برای هر موقعیتی آماده خواهید بود بدون اینکه دوباره فکر کردن به قرار است چه بپوشید، شما را آشفته کند. اگر شما هم دوست دارید کمد لباسی به این سبک داشته باشید، ما در این جا 10 آیتم ضروری و کاربردی که یک کمد لباس کپسولی اسکاندیناویایی باید داشته باشد را معرفی نموده ایم.

چگونه یک کمد لباس کپسولی به سبک اسکاندیناوی ایجاد کنیم؟

ایده کلی پشت اصول کمد لباس به سبک اسکاندیناوی این است که در کمد شما فقط باید لباس هایی باشد که حتما می پوشید. بنابراین اگر نمی دانید چه نوع لباسی با اندام و استایل شما هماهنگی دارد یا چه رنگ هایی به خوبی با هم ست می شوند، بهتر است با داشتن آیتم های اصولی و همه کاره آغاز کنید. رجحانن بخش این کار این است که احتمالا بعضی از این آیتم های کاربردی را همین الان هم در کمد لباس فعلی خود پیدا می کنید و احتیاجی به خریدشان ندارید.

ترنچ کت

تقریباً هر کمد لباس به سبک اسکاندیناوی به یک کت بلند احتیاج دارد. چه چیزی بهتر از یک ترنچ کت بژ؟ کت ترنچ بژ یکی از لباس های بیرونی کاربردی، جاودانه و بدون زمان است که به هر لباسی در هر فصل زیبایی می بخشد. به همین علت این لباسی است که باید در کمد لباس هر خانمی وجود داشته باشد. یک کت ترنچ را می توانید برای استایل شب با یک کفش پاشنه بلند ست کنید یا برای داشتن یک ظاهر کژوال در طول روز آن را با شلوار جین و ژاکت یا پیراهن سفید هماهنگ کنید.

بلیزر مشکی

کت مشکی یکی دیگر از آیتم های همه کاره و کاربردی است که سطح بالاتر و شیک تری به هر استایل اضافه می نماید. می توانید آن را با شلوار جین و تی شرت ساده ست کنید تا ظاهری شیک برای تعطیلات آخر هفته داشته باشید در حالی می توانید از کت مشکی در یک موقعیت رسمی هم بهره ببرید. کت مشکی تقریباً برای هر موقعیت و مناسبتی ایدئال است و با همه چیز ست می گردد. به علاوه، مشکی رنگی جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد.

شلوار جین آبی تیره

شلوار جین آبی تیره برای تکمیل یک کمد لباس اسکاندیناویایی لازم است. شلوار جین یکی از آیتم هایی است که بدون دردسر با دیگر لباس ها ست می گردد و استایل را مجذوب نماینده و مدرن می نماید. می توان جین تیره را با یک پیراهن سفید و کتانی برای استایل کاری شیک ست کرد یا حتی آن را با یک تی شرت و کفش ورزشی پوشید. در میان انواع مدل ها، جین راسته یکی از محبوب ترین شلوارها در اسکاندیناوی است. چرا که ظاهری ظریف و کمر باریک ایجاد می نماید و فوق العاده راحت است.

شلوار پارچه ای مشکی

شلوار مشکی یکی از اساسی ترین آیتم های هر کمد لباس است. با یک شلوار مشکی می توان استایل های متعددی ساخت. می توان آن را با یک کت مشکی، پیراهن سفید، کفش های کتانی، کفش های پاشنه بلند، کت بلند و خلاصه هر لباس دیگری ست کرد بدون اینکه استایل را خراب کند.

تی شرت سفید

تی شرت سفید برای پوشیدن زیر تاپ های شفاف یا افزودن حس روشنایی و تمیزی به هر استایلی مناسب است. به همین علت در کمد لباس به سبک اسکاندیناوی جایگاه ویژه ای دارد. برای ایجاد ظاهر کاری دقیق و پیچیده، می توانید تی شرت سفید را با یک کت و شلوار مشکی بپوشید. بعلاوه می توانید آن را با شلوار جین، کت ترنچ، یا حتی دامن ست کنید. با یک تی شرت سفید کلاسیک ایده های بی پایانی برای ایجاد استایل های مختلف خواهید داشت.

ژاکت خاکستری

بد نیست در کمد کپسولی کاربردی تان یک ژاکت خاکستری گرم برای شیک ماندن در ماه های سرد یا روزهای بارانی بهار داشته باشید. اسکاندیناویایی ها به رنگ های خنثی علاقه مند هستند زیرا به خوبی با دیگر رنگ ها تطابق می پذیرند. یک ژاکت خاکستری را با شلوار جین و کفش های کتانی بپوشید تا ظاهری آرام و گرم ایجاد کنید یا حتی می توانید آن را با دامن ماکسی ساتن یا یک شال گردن پشمی ست کنید. در هر صورت ژاکت خاکستری در هر طرح و مقدار ای مانند دیگر آیتم ها می تواند بسیار کاربردی باشد.

اکسسوری های کاربردی و مینیمال

برای کمد لباس کپسولی کاربردی باید جواهرات، کیف ها، روسری ها و اکسسوری های همه کاره ای را در نظر بگیرید که همواره می توانید در هر موقعیتی روی آن حساب کنید. مثلا یک جفت گوشواره طلا یا نقره به شکل حلقه با هر لباسی ست می گردد. یا یک دستبند ساده یا ساعت مچی کلاسیک که هرگز مجبور نیستید آن ها را تغییر دهید. بعلاوه یک گردنبند طلای زنجیر ساده به هر لباسی زیبایی می بخشد. می توان برای داشتن ظاهری مطابق مد روز، آن را با گردنبند های دیگر به صورت ترکیبی ست کرد یا برای ایجاد ظاهری مینیمالیستی تر، به تنهایی بپوشید. کاربردی بودن اکسسوری ها روند آماده شدن بدون دردسر و سریع تری را برای شما فراهم می نمایند. این همان جوهره استایل به سبک اسکاندیناوی است.

اصول مهمی که در ایجاد کمد لباس به سبک اسکاندیناوی باید رعایت کنید

برای داشتن یک کمد لباس کپسولی به سبک اسکاندیناوی باید این اصول را همواره رعایت کنید.

کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید

یکی از مواردی که مردم اسکاندیناوی در آن رجحان دارند، اولویت دادن به پایداری است. یکی از راه های اجرای این اولویت این است که همواره کیفیت را به کمیت ترجیح دهیم. مد اسکاندیناوی همواره مترادف با مینیمالیسم بوده است. در این مفهوم، همه چیز در خصوص اهمیت کیفیت نسبت به کمیت است. تمرکز بر لباس های که می توانند برای ایجاد طیف گسترده ای از استایل ها با هم ترکیب شوند. این یک رویکرد هوشمندانه و شیک به مد است که بر کیفیت، تطبیق پذیری، پایداری و بیان شخصی تأکید دارد. در حالی که اهمیت دادن به کیفیت ممکن است به معنای هزینه کردن بیشتر باشد، اما در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می گردد زیرا دیگر مجبور نیستید دائماً آیتم های کمد لباس خود را جایگزین کنید.

پالت رنگی کاربردی داشته باشید

یک پالت رنگ خنثی به شما این امکان را می دهد که با تعداد کمتری لباس ، استایل های بیشتری بسازید. بنابراین با سرمایه گذاری روی لباس ها و اکسسوری هایی در رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید، شتری، بژ، خاکستری و غیره آغاز کنید. سپس یک یا دو رنگ غیر خنثی انتخاب کنید تا حس سرزندگی و انرژی به کمد لباستان اضافه کنید یا از لباس هایی با الگو های مناسب فصل مانند چهارخانه، گل دار یا راه راه بهره ببرید.

روی راحتی در پوشش تمرکز کنید

همواره تا جای ممکن احساس راحتی را در اولویت قرار دهید. واقعیت این است که اگر با استایلی راحت نیستید، این حس به روشنی به دیگران منعکس می گردد. مهم است که بدانید کدام استایل، پارچه و اکسسوری باعث می گردد بیشتر احساس کنید که خودتان هستید.

یاد بگیرید چگونه باید از لباس های خود مراقبت کنید

لباس ها و اکسسوری های پایدار، احتیاج به یک عمر مراقبت دارند. اگر می خواهید همواره شیک به نظر برسید و هر سال با همان آیتم های گران قیمت و زیبای خود بدرخشید، باید یاد بگیرید که چگونه از آن ها مراقبت کنید. دستورالعمل های نحوه مراقبت و شست وشو که روی برچسب لباس قرار دارند را دنبال کنید، لباس ها را به دفعات زیاد نشویید و در صورت احتیاج آن ها را به خشک شویی ببرید.

سخن پایانی

اصالت اصلی ترین رکن کمد لباس به سبک اسکاندیناوی یا به اختصار اسکاندی است. اولین کاری که باید برای داشتن یک کمد کاربردی انجام دهید این است که خود و سبک شخصی خود را بشناسید. کمد کپسولی شرح داده شده در این مقاله صرفا باید الهام بخش شما باشد و لازم نیست دقیقاً تمام اصول آن را کپی کنید. مورادی را بگنجانید که بازتاب سبک شخصی شماست. به عبارت دیگر، این کمد لباس را شخصی سازی کنید تا سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند. ساخت کمد لباس کپسولی به سبک اسکاندیناوی یک کوشش ارزشمند برای داشتن مد پایدار است. علتی وجود ندارد که حتما از هر روند و ترندی پیروی کنید. از هزینه های غیر ضروری بگذرید و در عوض روی چیز هایی تمرکز کنید که می دانید رجحانن ظاهر شما را به نمایش می گذارند.

منابع: lilycherie, stoleninspiration, amexessentials

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 خرداد 1403 بروزرسانی: 9 خرداد 1403 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 442

به "10 آیتم کاربردی در کمد لباس به سبک اسکاندیناوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 آیتم کاربردی در کمد لباس به سبک اسکاندیناوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید