گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی ها!، عکس

به گزارش خبر آزمون، کنگره مکزیک روز سه شنبه از محققانی شنید که مجموعه ای از مومیایی های سه انگشتی پرو که اخیراً به عنوان شواهدی بالقوه از اشکال حیات غیرانسانی ارائه شده بودند، معتبر هستند، در حالی که از تأیید فرازمینی بودن بقایای این بقایا خودداری کردند!

گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی ها!، عکس

تینا مزدکی- برای اولین بار در 13 سپتامبر خبرنگار مکزیکی و علاقه مند به بشقاب پرنده، جیمی موسان، دو نمونه از بیگانگان را معرفی کرد. موسان گفت این اجساد که گمان می رود در نزدیکی خطوط باستانی نازکا در پرو پیدا شده اند، به هیچ زندگی روی زمین مربوط نمی شوند.

در جلسه روز سه شنبه، موسان بیشتر بر اثبات جعلی نبودن اجساد که این بار در معرض نمایش نبودند متمرکز بود، و این امر باعث شد که یک گروه از پزشکان وارد عمل شوند که همه می گفتند اجساد متعلق به موجودات واقعی و زمانی زنده است.

با این حال، او فضایی برای سوالاتی در خصوص منشأ آنها باقی گذاشت. او گفت: هیچ یک از دانشمندان نمی گویند [نتایج مطالعه] ثابت می نماید که آنها موجودات فرازمینی هستند، اما من فراتر از این می روم.

راجر زونیگا انسان شناس از دانشگاه ملی سان لوئیس گونزاگا در ایکا پرو گفت که محققان پنج نمونه مشابه را طی چهار سال مطالعه نموده اند. زونیگا در حاشیه این نشست به رویترز گفت: آنها واقعی هستند. او با بیان اینکه منشأ این موجودات را نمی دانست، اضافه نمود: مطلقاً هیچ دخالت انسانی در شکل گیری فیزیکی و بیولوژیکی این موجودات وجود نداشته است.

منبع: رویترز

  • سربازی که تیر به سرش خورد اما زنده ماند!/ عکس

  • پیدا شدن موی غول برفی در کوهستان!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 آبان 1402 بروزرسانی: 18 آبان 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 430

به "گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی ها!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رویترز از واقعی بودن اجساد فرازمینی ها!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید