ژاپن خودروی برقی لوکس می سازد!، عکس

به گزارش خبر آزمون، زومیت نوشت: تویوتا میخواهد تا سال 2026، خودرو الکتریکی تحت برند لکسوس روانه بازار کند که می توان با هربار شارژ تا 1000 کیلومتر با آن رانندگی کرد.

ژاپن خودروی برقی لوکس می سازد!، عکس

تویوتا روز چهارشنبه از خودروی مفهومی لکسوس با برد حدود 1000 کیلومتر درهر شارژ رونمایی کرد و میخواهد سال 2026 آن را عرضه کند. درواقع خودروی مذکور بخشی از محور استراتژیک این شرکت ژاپنی برای بازار خودروهای برقی مبتنی بر فناوری باتری های پیشرفته است.

به گزارش رویترز، خودروی مفهومی LF-ZC تویوتا که در نمایشگاه خودرو ژاپن رونمایی شد، از باتری های منشوری با کارایی بالا بهره می برد که ظرفیت شارژدهی آن ها درمقایسه با خودروهای برقی معمولی دوبرابر بیشتر است و به رکورد 620 مایل یا 1000 کیلومتر می رسد.

سایمن هامفریس، مدیر برندینگ تویوتا در نشست مطبوعاتی با معرفی خودرو مفهومی LF-ZC گفت: کلید دستیابی به پیشرفت ، به حداقل رساندن قطعات است که ازجمله می توان به باتری هایی با ابعاد کوچک تر که کارآمدی بیشتری دارند اشاره نمود.

پرفروش ترین خودروساز دنیا در ماه ژوئن، برنامه بلندپروازانه ای را برای افزایش فراوری خودورهای برقی بیان کرد که عرضه نسل بعدی باتری های لیتیوم-یونی با بُرد طولانی تر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تر بخشی از آن محسوب می گردد. قیمت خودرو تویوتا هنوز معین نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آبان 1402 بروزرسانی: 3 آبان 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 429

به "ژاپن خودروی برقی لوکس می سازد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن خودروی برقی لوکس می سازد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید