پشت پرده افشای خیانـت های رئیس پلیس انگلیسی ، یک سریال آمریکایی روی آنتن می رود

به گزارش خبر آزمون، خیانت سریال درام و اکشن محصول آمریکا و انگلیس در سال 2022 بوده و از پنج شنبه 26 مرداد ماه ساعت 24 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

پشت پرده افشای خیانـت های رئیس پلیس انگلیسی ، یک سریال آمریکایی روی آنتن می رود

به گزارش خبرنگاران مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. رضا آفتابی، ارغوان افرسیاب، مهوش افشاری، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، مونا خجسته، شهریار ربانی، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، مریم شاهرودی، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، مرضیه صفی خانی، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی، نازنین کمک و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: آدام که به تازگی ریاست سرویس جاسوسی انگلیس را به دست گرفته به وسیله یک افسر اخراجی سرویس جاسوسی روسیه که قبلا با او رابطه داشته و مدیون حمایت های اوست دست به افشای خیانت های رئیس قبلی اش می زند.

این اثر یک سریال جاسوسی بسیار خوش ساخت، خوش ریتم، مهیج و مجذوب کننده که در عین حال نگاهی انتقادی به سرویس های جاسوسی انگلیس و آمریکا دارد در حالی که یک جاسوس روسی اخلاق مند قهرمان آن است. سریال در عین حال نشان می دهد که باکو، مرکز جمهوری آذربایجان، تبدیل به لانه جاسوسی سرویس های جاسوسی کشورهای غربی و ... شده که نکته ای قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (معین شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین نموده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، پس از آماده سازی از شبکه چهار سیما برای مخاطبان پخش می گردد.

سریال 5 قسمتی خیانت از بامداد روز پنجشنبه 26 مرداد به روی آنتن می رود و در ساعت های 11 و 18 همان روز تکرار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 413

به "پشت پرده افشای خیانـت های رئیس پلیس انگلیسی ، یک سریال آمریکایی روی آنتن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده افشای خیانـت های رئیس پلیس انگلیسی ، یک سریال آمریکایی روی آنتن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید