وان پلاس به زودی از مانیتور 24 اینچی جدیدش رونمایی می نماید

به گزارش خبر آزمون، این طور که به نظر می رسد شرکت چینی وان پلاس در حال برنامه ریزی برای عرضه محصولات تازهی در رده لوازم الکترونیکی مصرفی است تا از این طریق زیست بوم محصولات خود را گسترده تر از قبل کند. در همین زمینه، ادعا می گردد که این شرکت در حال کار روی یک مانیتور تازه است که مقدار صفحه نمایش 24 اینچی دارد.

وان پلاس به زودی از مانیتور 24 اینچی جدیدش رونمایی می نماید

این خبر به وسیله یکی از افشاگر معروف حوزه فناوری یعنی Mukul Sharma در توییتر به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی را در خصوص این محصول نو وان پلاس به ما می دهد. بر اساس این گزارش، مانیتور مذکور دارای صفحه نمایش 24 اینچی خواهد بود. بعلاوه این افشاگر معتقد است که این شرکت در چند ماه آینده این مانیتور را در بازار هند عرضه خواهد نمود. به غیر از این، Mukul Sharma جزئیات دیگری را در خصوص این محصول نو فاش ننموده است.

از آنجا که شایعات منتشر شده به وسیله افشاگران خیلی قابل اعتماد نیستند، یک وب سایت صدور گواهینامه شواهد بیشتری در خصوص یک مانیتور 24 اینچی ارائه نموده است. به همین دلیل، اوایل امروز این افشاگر ضمن انتشار توییت دیگری، گفت که چندین مدل از مانیتورهای آینده وان پلاس را پیدا نموده که در وب سایت صدور گواهینامه BIS هند قرار گرفته اند.

ظاهراً این محصولات نو وان پلاس با شماره مدل های 24FH2A00 ،24FH2A01 ،24FH2A02 ،24FH2A03 و 24FH2A004 در این وب سایت مشاهده شده اند. با این تفاسیر گفته می گردد که مانیتورهای نو این شرکت می توانند زودتر از حد انتظار در اختیار کاربران قرار بگیرند. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر در خصوص مانیتورهای نو وان پلاس داریم، بنابراین انتظار می رود که در روزهای آینده اخبار بیشتر و دقیق تری از مشخصات فنی این مانیتورها منتشر گردد.

علاوه بر این، شایعاتی در خصوص تلویزیون هوشمند نو این شرکت مطرح شده که ظاهراً به زودی معرفی خواهد شد. این شرکت تلویزیون Y1S Pro تحت سری Y را در آوریل با صفحه نمایش 43 اینچی عرضه کرد و در آینده نزدیک شاهد معرفی مدل 50 اینچی در این سری خواهیم بود. مدل 50 اینچی Y1S Pro ظاهراً شباهت بسیار زیادی با مدل 43 اینچی خواهد بود و با صفحه نمایش 4K با عمق رنگی 10 بیتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 258

به "وان پلاس به زودی از مانیتور 24 اینچی جدیدش رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس به زودی از مانیتور 24 اینچی جدیدش رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید