مجیدی: غر نمی زنم اما شرمسار بازیکنانم هستم

به گزارش خبر آزمون، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بیشتر باشگاه ها در پی این هستند که بازیکن اسمی بیاورند اما تیم پیکان تیم جوانی است. به مجموعه پیکان و مجتبی حسینی تبریک می گویم. تیم خوبی دارند و عملکرد خوبی داشتند. در جام حذفی هم ما را اذیت کردند. مطمئنا فردا بازی سختی داریم. نه تنها فردا بلکه همه 7بازی پیش رو سخت هستند. باید تمام توانمان را بگذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.

مجیدی: غر نمی زنم اما شرمسار بازیکنانم هستم

*تشکر درباره انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی

سرمربی استقلال در مورد اینکه هنگام انتخاب به عنوان بهترین مربی اعلام نموده بود آرزویش این است زمین تمرین مساعدی داشته باشد، عنوان نمود: در مورد انتخاب به عنوان بهترین مربی جا دارد از بازیکنان و همکارانم که خیلی به من یاری کردند تشکر کنم در این امر از آنها بسیار ممنون هستم.

*خنده دار است از این همه زمین، 2 - 3 زمین خوب پیدا کردیم

وی اضافه کرد: زمین چمن تمرین استقلال مسأله ای بوده که باید پیش از آغاز فصل به آن فکر می کردند اما متأسفانه این کار انجام نشد.شاید باورتان نگردد از زمانی که آجورلو آمد حدود 10 زمین را دیدیم، زمین هایی که برای تمرین مساعد باشند نیاز به زمان جهت بازسازی دارند این زمان را ما نداشتیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعاً خنده دار است این همه زمین را دیدیم و کلاً دو سه زمین خوب پیدا کردیم که تیم های شهرستانی در آنها تمرین می نمایند. تیم های شهرستانی که در شهر خودشان دو ورزشگاه دارند در تهران تمرین می نمایند اما مرکز یک زمین تمرین ندارد.

*غر نمی زنم اما شرمسار بازیکنانم هستم

وی توضیح داد: باورم نمی گردد اجازه می دهند که آنها در تهران تمرین نمایند. کلا دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم های شهرستانی و صنعتی آمدند و با اجاره های بالا گرفتند. زمین انقلاب شرایطش کمی بهتر شده آن را دیدیم اگر به آن برسند ان شاءالله هفته دیگر آماده می گردد اما زمین آرارات شرایط تمرین ندارد واقعا شرمسار بازیکنانم هستم نباید غر زد واقعا زمین تمرین خوبی نداشتیم. در این مدت اما بازیکنان با تمام توانشان تمرین کردند. باشگاه هم تمام تلاشش را می نماید ولی متأسفانه زمین هایی که انتخاب می کنیم برای آماده شدن نیاز به زمان دارند فکر کنم برای فصل بعد مشکل نداشته باشیم چون کمپ حجازی در حال آماده شدن است اما متأسفانه چند زمین خوب در تهران است که تیم های شهرستانی آنها را گرفته اند مثل اینکه استقلال برود در سیرجان تمرین کند. این خنده دار است. دو زمین خوب است که متأسفانه تیم های شهرستانی آنها را گرفته اند.

*به رکورد شکست ناپذیری استقلال فکر نمی کنم

سرمربی استقلال در مورد اینکه این تیم و پیکان رکورد شکست ناپذیری دارند و در بازی فردا کدام یک می توانند این رکورد را بشنمایند؛ گفت: واقعیت این است که من اصلا به این مسأله فکر نمی کنم اینکه تیم شکست نخورده و بخواهم رکورد را حفظ کنم، تیم پیکان این فصل را با یکسری جوان آغاز کرد به مجموعه آنها تبریک می گویم. بدون بازیکن سرشناس نتایج خوبی گرفتند مهمترین فاکتورشان دوندگی است. بازی سختی داریم ولی با توجه به شرایط جدول و اینکه در کورس قهرمانی هستیم مسلماً برای سه امتیاز بازی می کنیم و امیدوارم فردا بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

*فکر می کنم مرادمند بتواند به ما ملحق گردد

مجیدی در مورد اخباری که پیرامون بازگشت محمدحسین مرادمند از ملوان مطرح شده گفت: باشگاه کارهایی انجام داده اما دقیقا نمی دانم این اتفاق می افتد یا خیر اما با توجه به شرایطی که داشته فکر می کنم بتواند به تیم ما ملحق گردد منتظر تصمیم باشگاه هستیم.

*ایران برای اولین بار از گروهش صعود می نماید

وی در مورد قرعه کشی جام جهانی و همگروهی تیم ملی با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا گفت: با توجه به قرعه کشی اجرا شده فکر می کنم تیم ایران برای اولین بار از گروه خودش صعود کند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 176

به "مجیدی: غر نمی زنم اما شرمسار بازیکنانم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: غر نمی زنم اما شرمسار بازیکنانم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید