ماجرای فایل صوتی لو رفته مدیرکل حراست سازمان محیط زیست چه بود؟ ، جزئیاتی از درگیری مدیر عزل شده با مدیر نو در مراسم معارفه!

به گزارش خبر آزمون، سرپرست اداره کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انتشار فایل صوتی تقطیع شده از سخنانش در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت استان تهران، گفت: محمودی در این مراسم کت و شلوار رسمی به تن داشت، ولی بلافاصله پس از مراسم با پوتین و شلوار پلنگی در جلسه تودیع و معارفه خود حاضر شد، هر لحظه امکان بروز رفتار ناشایستی را از ایشان متصور بودیم.

ماجرای فایل صوتی لو رفته مدیرکل حراست سازمان محیط زیست چه بود؟ ، جزئیاتی از درگیری مدیر عزل شده با مدیر نو در مراسم معارفه!

به گزارش خبرنگاران، متن توضیحات مسعود بنام، سرپرست اداره کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست به توضیح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الّرحیم

1. نقل قول هایی که اینجانب از معاون محترم اجرایی رئیس جمهور جناب آقای دکتر مرتضوی بیان کردم بدون دقت کافی و متأثر از شرایط تنش آلود حاکم بر جلسه تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان تهران بیان شد. در این جلسه مدیرکل معزول با سخنان و رفتارهای دون شأن خود در پی کشاندن جلسه به درگیری بود که با متانت حاضران در جلسه پیروز به این کار نشد، اما فضای ملتهب جلسه موجب شد اینجانب در بیان مطالب دقت کافی را از دست بدهم.

2. مضمون سخنان چندی قبل آقای دکتر مرتضوی از این قرار بود که با گذشت چندین ماه از تشکیل دولت مردمی و انتظار مردم شریف مبنی بر تغییر مدیران فاقد کفایت و صلاحیت و یا مدیرانی که در اجرای وظایف و اهداف دولت قصور و یا کاهلی می نمایند و اعتقادی به همراهی و همکاری با این دولت ندارند، باید هرچه زودتر در مورد مناصب مدیریتی مشخص تکلیف گردد و با بسته شدن پرونده عزل ونصب ها دولت با آرامش بیشتری به اجرای مأموریت های مهم خود بپردازد.

3. از معاون محترم اجرایی رئیس جمهور به دلیل کم دقتی و انتساب مطالب نادرست به ایشان و از دولت محترم بابت حاشیه های ایجادشده در اثر سخنان خود پوزش می طلبم.

محمودی با شلوار پلنگی در مراسم تودیع

مدیرکل حراست سازمان محیط زیست بعلاوه درباره مسائل پیش آمده در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان تهران به خبرنگاران گفت: پس از حواشی ایجاد شده در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست استان تهران فایل صوتی تقطیع شده ای از صحبت هایم در فضای مجازی منتشر شد.

مسعود بنام اضافه نمود: در این جلسه آقای محمودی مدیرکل سابق عزل شده تهران با توهین و افترا به مسئولین سازمان، کوشش می کرد جلسه را به تشنج کشانده و جابجایی خودش را به شکل نادرستی به دوش آقای دکتر برادران نصیری بیندازد تا بتواند اقدامی که از قبل در نظر داشت که همانا درگیری و زد و خورد بود، داخل جلسه تودیع معارفه با ایشان انجام دهد، بنده درصدد بودم با بیان مطالبی از التهاب جلسه کاسته و شاهد بروز رفتارهای خارج از عرف ایشان نباشیم. ضمن آنکه آقای دکتر برادران نصیری با شکیبایی و عزت نفس سکوت اختیار نموده و هیچ گونه عکس العملی نشان ندادند.

وی اضافه نمود: متاسفانه آقای محمودی بعد از جلسه و هنگام خروج از ساختمان اداره کل به صورت ناگهانی به سمت آقای مهران برادران نصیری حمله ور شده و با مشت و لگد ضربه های متعددی به ایشان وارد کرد و دائماً با الفاظ ناشایست و عربده کشی در محوطه ساختمان اداره کل به ایشان تهمت زده و تهدید می کرد.

بنام ادامه داد: آقای محمودی زمانی که آگاه شد قرار است جلسه تودیع معارفه انجام گردد در اداره کل استان تهران حضور داشت و در حال برگزاری مراسم بود و در این مراسم کت و شلوار رسمی به تن داشت، ولی بلافاصله پس از مراسم از ساختمان خارج و لباس های خود را تغییر داده و با لباس غیررسمی و با پوتین و شلوار پلنگی در جلسه تودیع و معارفه خود حضور پیدا کرد، تمام این موارد که بیان کردم حاکی از آن است که هر لحظه امکان بروز رفتار ناشایستی از ایشان متصور بود.

وی اضافه نمود: معاون محترم اجرایی ریاست جمهوری بیاناتی با این مضمون ایراد کردند که با گذشت چندین ماه از تشکیل دولت مطالبه مردم بر این است که سریعا مدیریت ها به ثبات رسد و از طرفی مطالبات مردم شریف نیز از دولت مردمی انقلابی مبتنی بر تغییر مدیران بی کفایت و یا مدیرانی است که در اجرای وظایف و اهداف دولت مردمی انقلابی قصور و یا کاهلی می نمایند و اعتقادی به همراهی و همکاری با این دولت ندارند؛ بنابراین می بایست به این مطالبه مردمی با تصمیم صحیح، سریع و بموقع پاسخ داده گردد تا پرونده عزل و نصب ها زودتر تمام شده و دولت با آرامش بیشتری به ماموریت خود بپردازد.

به گفته بنام، طبق توصیه ریاست محترم جمهوری اگر مدیری عملکرد مناسبی داشته، با فرآیندی که بیان شد و نیز با بهره گیری از اجماع و خرد جمعی که اتفاق می افتد پس از تایید مراجع ذی صلاح، به نهاد ریاست جمهوری ارجاع شده تا تصمیم گیری گردد. ایشان اعلام کردند اگر مدیرکلی هم عملکرد مناسبی داشت می تواند ارتقا پیدا نموده و یا جابجا گردد تا مطالبه بحق مردم پاسخ داده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 256

به "ماجرای فایل صوتی لو رفته مدیرکل حراست سازمان محیط زیست چه بود؟ ، جزئیاتی از درگیری مدیر عزل شده با مدیر نو در مراسم معارفه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فایل صوتی لو رفته مدیرکل حراست سازمان محیط زیست چه بود؟ ، جزئیاتی از درگیری مدیر عزل شده با مدیر نو در مراسم معارفه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید