لب های بچه ها سیستانی آراسته به لبخند، از سر امید، همراه با کمپین امیدهست

به گزارش خبر آزمون، از همین رو مجموعه میهن وظیفه خود دانست تا با حضور در منطقه ها دورافتاده و سیل زده، نقشی در ایجاد امید و انگیزه برای بچه ها این منطقه ها داشته باشد. به همین دلیل بعد از وقوع سیل با اعزام گروهی از افراد متخصص که در پروژه بازدید دانش آموزان از کارخانجات میهن همواره میزبان دانش آموزان هستند، به منطقه سیل زده و به کمک هم میهن های عزیز بلوچ شتافت.

لب های بچه ها سیستانی آراسته به لبخند، از سر امید، همراه با کمپین امیدهست

میهن رهسپار سفری شد به دور افتاده ترین روستاهای ایران در استان سیستان و بلوچستان، از روستاهای منطقه نیک شهر و دشت کمک تا اخرین و دورافتاده ترین روستای مرزی ایران، گواتر (در کرانه دریای عمان و مرز پاکستان).

آنها در این منطقه حضور یافتند تا علاوه بر توزیع بسته های حمایتی برای خانواده ها مانند روغن، چای، تن ماهی، کنسرو و شیر و ... با اجرای برنامه شاد و فرهنگی، نمایش عروسکی و مسابقه و اجرای دیگر تفریح ها، بار دیگر امید و شادی را در دل این بچه ها زنده نمایند و برای لحظاتی هرچند کوتاه، لبخند را بر لب های اندوه دیده این بچه ها برگردانند.

امید است با حضور در کنار خانواده ها و بچه ها دوست داشتنی بلوچ، بتوان سهمی هر چند کوچک در تسکین این اتفاق تلخ داشت و در نهایت، امید را در دل و لبخند را بر لب های بچه ها این بخش از سرزمین نشاند.

علاقه مندان به همراهی با مجموعه میهن می توانند با کمپین امیدهست در این کار خیر سهیم شوند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 11

به "لب های بچه ها سیستانی آراسته به لبخند، از سر امید، همراه با کمپین امیدهست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لب های بچه ها سیستانی آراسته به لبخند، از سر امید، همراه با کمپین امیدهست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید