فیلم شباهت عجیب این پیرزن به محمدرضا گلزار ! ، چه نسبتی دارند؟!

به گزارش خبر آزمون، خبرنگاران: ویدیویی که محمدرضا گلزار به یاد مادربزرگش در صفحه شخصی خودش منتشر کرده است.

فیلم شباهت عجیب این پیرزن به محمدرضا گلزار ! ، چه نسبتی دارند؟!

محمدرضا گلزار متولد تهران است ولی اصالتا آذری است. محمدرضا گلزار به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. محمدرضا گلزارتا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدر محمدرضا گلزار با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. محمدرضا گلزار در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گلزار ظاهرا دلش برای روزهای کنسرت خیلی تنگ شده و دارد با آن روزها که سالن ها فول امکانات در اختیارش بود خاطره بازی می کند.

در ماه های اخیر برخی از خواننده های به صورت یواشکی و زیرزمینی اقدام به برگزاری کنسرت در جزیره کیش و مکان های دیگر کرده اند ولی ظاهرا محمدرضا گلزار می خواهد منتظر بماند تا یک رونمایی و بازگشت بزرگ و باشکوه را ترتیب بدهد.

محمدرضا گلزار داشتن بادیگارد را تکذیب می کند

حتما شما هم در ویدیوها و تصاویر دیده اید که همیشه افرادی اطراف محمدرضا گلزار هستند و از او در برابر مردم محافظت می کنند ولی او می گوید که من محافظ ندارم. محمدرضا گلزار همان صحبت های مهران مدیری را تکرار می کند که بادیگاردها مال من نیستند و میزبان استخدام می کند ولی خب بالاخره وجود دارند و نمی توان تکذیب کرد. محدرضا گلزار یکی از حاشیه ساز ترین بازیگران ایرانی به لحاظ تجمعات عجیب و غریب هوادارانش است. همین چند روز پیش هواداران او چنان تجمعی برای دیدنش به راه انداختند که در همه رسانه های داخلی و خارجی (فارسی زبان) به آن پرداخته شد. با این همه او معتقد است که رفتارش با مردم بسیار عاشقانه و نزدیک است و بادیگارد ندارد. تجمع پاساژ تهران دقیقا بعد از بازگشت محمدرضا گلزار از سفر جنجالی اش به آمریکا شکل گرفت. او قبل از این تجمع به آمریکا رفت و در گرانترین بوتیک لباس دنیا حضور یافت و چند دست لباس لاکچری خرید کرد. کاربری در انتقاد از این اقدام محمدرضا گلزار (فخر فروشی با لاکچری بازی) و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی نوشته : رضا گلزار امروز رفت برند بیژن، گرانترین بوتیک دنیا، یک دست لباس خرید و با گرانترین ماشین لس انجلس عکس گرفت و گرانترین غذای امریکا را خورد و با گرانترین دیزاینر دنیا جلسه گذاشت و در ایسنتاگرامش نوشت: حرف دیگران برایتان مهم نباشد؛ با تلاش پیروز شوید، در حالیکه خودش با شانس و اقبال و مقداری هم خوشگلی البته نه قیافه الانش قیافه 20 سال پیشش پیروز شده.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 21

به "فیلم شباهت عجیب این پیرزن به محمدرضا گلزار ! ، چه نسبتی دارند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم شباهت عجیب این پیرزن به محمدرضا گلزار ! ، چه نسبتی دارند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید