سلیمان زاده: توقعات از آلومینیوم بیش از حد بالا رفت، خودمان هم فکر نمی کردیم 11 هفته صاحب برد نشویم

به گزارش خبر آزمون، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک به این نکته اذعان کرد که تیمش در هفته های اخیر نتایجی دور از انتظار کسب نموده است.

سلیمان زاده: توقعات از آلومینیوم بیش از حد بالا رفت، خودمان هم فکر نمی کردیم 11 هفته صاحب برد نشویم

رامتین سلیمان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و با اینکه تیم حریف نسبت به بازی های گذشته انسجام بیشتری داشت، ولی آلومینیوم چند موقعیت خوب را از دست داد. ما سه چهار فرصت در محوطه شش قدم داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم و در حالی که مستحق برد بودیم فقط یک امتیاز گرفتیم.

وی در خصوص اینکه آخرین برد آلومینیوم در هفته نهم مقابل نساجی رقم خورد، یادآور شد: ما لیگ را خیلی خوب آغاز کردیم و نتایجی گرفتیم که توقعات بیش از حد از آلومینیوم بالا رفت. واقعیت این است که خودمان هم تصور نمی کردیم در 11 هفته صاحب برد نشویم، ولی در برخی از بازی ها هم که باختیم یا مساوی کردیم، مستحق برد بودیم.

سلیمان زاده در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می تواند فرایند عدم نتیجه گیری در هفته های گذشته را تغییر دهد؟، توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و قطعاً خودمان هم باید این شرایط را تغییر دهیم. بدون شک با تدابیر کادر فنی و کوشش بازیکنان از همین بازی بعدی با طرفدار فرایند خوب مان را تکرار خواهیم کرد. ما در مجموع نتایج بدی نگرفتیم، ولی کوشش می کنیم در بازی های بعدی خوب امتیاز بگیریم. فاصله ما هم با تیم هایی که بالای سرمان هستند چندان زیاد نیست و می توانیم دوباره به بالای جدول برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 184

به "سلیمان زاده: توقعات از آلومینیوم بیش از حد بالا رفت، خودمان هم فکر نمی کردیم 11 هفته صاحب برد نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمان زاده: توقعات از آلومینیوم بیش از حد بالا رفت، خودمان هم فکر نمی کردیم 11 هفته صاحب برد نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید