ذوالفقارنسب: پرسپولیس هنوز نظم سال های گذشته را ندارد، تجمع کنندگان کمی افراط کردند

به گزارش خبر آزمون، کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد با وجود گذشت 10 هفته از لیگ برتر، پرسپولیس هنوز به نظم و هماهنگی خود در سال های گذشته نرسیده است.

ذوالفقارنسب: پرسپولیس هنوز نظم سال های گذشته را ندارد، تجمع کنندگان کمی افراط کردند

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل پیکان گفت: پرسپولیس نسبت به بازی قبلی نظم و هماهنگی بیشتری داشت، اما باز هم با نمایش یکی دو سال گذشته فاصله دارد. پیروزی 3 بر یک، اعتماد به نفس بازیکنان و مربیان را افزایش می دهد و باعث می شود بازیکنان بهتر به برطرف معایب تیم بپردازند. پیکان هم تیمی باکیفیت و قابل اعتناست که از مربی باهوشی بهره می برد.

وی در مورد ضعف قهرمان پنج ساله لیگ برتر نسبت به لیگ بیستم و نیز بازگشت کاپیتان پرسپولیس به ترکیب اصلی بیان کرد: پرسپولیس در سال های اخیر بازی مالکانه ای ارائه می کرد و توپ را رفته رفته از خط دفاعی به جلو می آورد. تیم هنوز آن نظم و هماهنگی لازم را ندارد، اما نشان داد کم کم به شرایط خوب خود بازمی شود. سید جلال حسینی عملکرد فنی بسیار خوبی داشت و به جز ایجاد انگیزه و وحدت تیمی در زمین، می تواند درسی آموزنده برای همه بازیکنان باشد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه سرخپوشان با وجود از دست دادن امتیازات زیاد، اکنون تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، توضیح داد: پرسپولیس انگیزه خاصی برای قهرمانی دارد و تیمی که در پی قهرمانی است، باید شخصیت لازم را داشته باشد. تیمی که مثلاً به رده ششم جدول رسیده، شاید نتایج خوبی گرفته باشد، اما شخصیت و انگیزه لازم را برای قهرمانی ندارد. تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال هر جای جدول که باشند، با هدف صعود به صدر جدول به میدان می فرایند.

ذوالفقارنسب که مشاور وزیر ورزش و جوانان به شمار می رود، در مورد مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس و عدم تعیین مدیرعامل و هیئت مدیره تازه باشگاه یادآور شد: نمی دانم دقیقاً چه اتفاقی می افتد، اما فکر می کنم همین روزها شرایط مدیریتی باشگاه تعیین خواهد شد. با این حال کار کادر فنی و بازیکنان باید جدا از هیئت مدیره باشد. بدون شک حضور مدیران قدرتمند و شاخص که توانایی مالی داشته باشند، به نفع پرسپولیس است و فکر می کنم هیئت مدیره ای در شأن باشگاه معرفی خواهد شد.

وی درباره تجمع طرفداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان به خبرنگاران گفت: تجمع کنندگان کمی افراط کردند و نباید اینگونه برخورد شود، اما آنها دغدغه دارند و با طرفداران تیم هایی چون استقلال و سپاهان کُری می خوانند. این اقدامات نتیجه مثبتی ندارد و شاید عده ای را مسرور کند، اما باعث ایجاد استرس می شود و به مربیان و مسئولان باشگاه دلگرمی نمی دهد. تعیین هر چه سریع تر شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس، آرامش خوبی به تیم تزریق خواهد نمود.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه بعضی از پیشکسوتان باشگاه اقدام به دعوت از طرفداران برای تجمع روز سه شنبه کردند، بیان کرد: نمی دانم آنها با چه نیتی می آیند، اما تصمیم گیران نیازمند آرامش و فرصت بیشتر هستند تا افراد منتخب، صلاحیت لازم را برای مدیریت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 73

به "ذوالفقارنسب: پرسپولیس هنوز نظم سال های گذشته را ندارد، تجمع کنندگان کمی افراط کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: پرسپولیس هنوز نظم سال های گذشته را ندارد، تجمع کنندگان کمی افراط کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید