دیدنی ترین شهرهای ارواح در آمریکا ، در جست و جوی طلا

به گزارش خبر آزمون، در طول قرن 19 میلادی، شهرهایی در منطقه های طلا و نقره خیز آمریکا بنا شد، اما پس از مدتی با تخلیه این معادن، شاهد نقل مکان و جا به جایی اهالی ساکن در این شهرها به منطقه ها دیگر بودیم در نتیجه ساکنین تنها بعضی اقلام ارزشمند مانند ذخایر طلا و نقره ای را که از محل استخراج نموده بودند، با خود حمل کردند و شهر و منازل مسکونی به قوت خود در همان محل باقی ماندند. در حال حاضر این نواحی با لقب شهر ارواح در سراسر آمریکا شناخته می شوند. اهالی محلی اعتقاد دارند، شهرهای خالی از سکنه پس از خروج ساکنینشان به وسیله ارواح تسخیر شدند. امروزه بهترین شهرهای ارواح در آمریکا به عنوان یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین مقاصد توریستی مورد بازدید انواع تور مسافرتی قرار می گیرند و یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها دیدنی برای گردشگران تور یک روزه محسوب می شوند. در مقاله دیدنی ترین شهرهای ارواح در آمریکا شما هر چه بیشتر با مهمترین شهرهای ارواح در آمریکا آشنا خواهید شد.

دیدنی ترین شهرهای ارواح در آمریکا ، در جست و جوی طلا

1) Bodie، کالیفرنیا

این شهر یکی از معروف ترین ذخایر طلا را در نزدیکی خود در بین بهترین شهرهای ارواح در آمریکا جای داده بود. شخصی با نام Waterman S. Body اولین معادن طلای این منطقه را کشف کرد. پس از مرگ او شهری در حوالی آن محل ساخته شد و به نام او نامگذاری گشت. گفته می گردد که این شهر جز آبادترین شهرهای منطقه بوده و بیش از 10000 نفر جمعیت را در خود جای می داد. ساکنین منطقه در سال 1877 شهر را تخلیه کردند و امروز شاهد موزه ای زنده از شهری متروکه هستیم. می توان تمام منازل، وسایل به جای مانده در آن ها و خیابان ها را به همان نحو و سبک و سیاق سال 1877 مشاهده کرد. این شهر در حال حاضر یکی از مجذوب نماینده ترین مقاصد توریستی کالیفرنیا است و هر روزه به وسیله گردشگران تور مسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد.

2) Elmo، کلرادو

پس از اینکه این شهر در سال 1880 پایه گذاری شد، بسیاری از کاشفان طلا برای دست یابی به این فلز ارزشمند به این شهر نقل مکان کردند. عبور خط آهن از حوالی منطقه موجب شده بود که دسترسی به شهر آسان تر گردد. المو یکی از روبه رشدترین شهرهای منطقه بود و در ظرف مدت کوتاهی توانست انواع امکانات رفاهی چون مدرسه، سالن پایکوبی، ایستگاه تلگراف را به ساکنین خود ارائه دهد. المو پس از انتها کار ایستگاه راه آهن از رونق افتاد. اهالی المو با آخرین سرویس قطاری که از منطقه می گذشت، شهر را ترک کردند و هرگز به آن باز نگشتند. این شهر با تمام امکانات و تجهیزات خود به همان سبک به جای مانده است. گردشگران ماجراجو برای بازدید از این شهر در قالب توریک روزه در بین مهمترین شهرهای ارواح در آمریکا به آن سفر می نمایند.

3) Bannack State Park ، مونتانا

پس از کشف اولین نشانه های طلا در این منطقه در سال 1862 حجم وسیعی از جویندگان طلا به این منطقه هجوم آوردند، اگرچه پس از مدتی با کشف طلا در نواحی شهر ویرجینیا این جمعیت، شهر را ترک کردند اما ساکنین به جای مانده تا سال 1930 در این شهر سکونت کردند. پس از سال 1950 این شهر به صورت رسمی از سکنه خارج شد. در حال حاضر این شهر متروکه با مجذوب نمایندهیت های بصری خود به عنوان یک موزه زنده، پذیرای گردشگران تورمسافرتی است و می توان در قالب تور یک روزه از جای جای آن بازدید به عمل آورد.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 330

به "دیدنی ترین شهرهای ارواح در آمریکا ، در جست و جوی طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین شهرهای ارواح در آمریکا ، در جست و جوی طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید