بیش از 150 ارجاع به بازی های پلی استیشن در آسترو بات وجود دارد

به گزارش خبر آزمون، به نظر می رسد که بازی آسترو بات (Astro Bot) دارای بیش از 150 ارجاع به بازی های پلی استیشن از تاریخ 30 ساله این پلتفرم خواهد بود.

بیش از 150 ارجاع به بازی های پلی استیشن در آسترو بات وجود دارد

آسترو بات یک تجربه تک نفره است که در زمان انتشار تنها روی پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و بیش از 300 ربات برای نجات و ده ها قدرت و ویژگی تازه را برای کشف ارائه می دهد. این بازی که به وسیله استودیوی Team Asobi پیشرفته است، یک ماجراجویی گسترده با بیش از 80 مرحله هیجان انگیز و متنوع در 6 کهکشان، برای کاوش است. بازی بخش چندنفره ای نداشته و از خرید های درون برنامه ای نیز بهره نمی برد.

بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که در این بازی پلتفرمر سه بعدی با بخش های پلتفرمر چالش برانگیز، راز های پنهان برای کشف و دشمنان مختلف روبرو شوند. طیق گفته ها 70 نوع دشمن مختلف در بازی وجود دارد که شگفت انگیز است. این بازی از قابلیت های کامل پلی استیشن 5 با تصاویری خیره کننده، صدای سه بعدی و استفاده نوآورانه از ویژگی های دوال سنس برای ایجاد یک گیم پلی منحصربه فرد استفاده می نماید.

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های هر نسخه از این مجموعه، پیدا کردن ایستراگ های مختلف مرتبط با آی پی های مختلف پلی استیشن از گاد آو وار گرفته تا سری هورایزن است؛ موردی که در نسخه Astros Playroom به شدت لذت بخش بود. حال به نظر می رسد که بازیکنان در نسخه تازه از این نظر بیشتر از همواره سرگرم خواهند شد.

بعلاوه در بیانیه تیم سازنده آمده است:

بازی آسترو بات قرار است در 6 سپتامبر (16 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5 عرضه گردد. شما می توانید این بازی را در 7 ژوئن (16 شهریور) پیش خرید کنید. در واقع این بازی مانند Astros Playroom رایگان نخواهد بود و قیمت آن حدودا 49.99 دلار تخمین زده می گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 خرداد 1403 بروزرسانی: 19 خرداد 1403 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 443

به "بیش از 150 ارجاع به بازی های پلی استیشن در آسترو بات وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 150 ارجاع به بازی های پلی استیشن در آسترو بات وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید