با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید

به گزارش خبر آزمون، وسایل کهنه قدیمی همواره بی مصرف و دور ریختنی نیستند. با کمی خلاقیت بدون صرف هزینه زیاد و کمترین زحمت می توان از آن ها با عنوانی نو استفاده کرد.

با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید

بازسازی وسایل خود یکی از ایده های بسیار عالی برای تغییر دکوراسیون بدون تعویض وسیله یا پرداخت هزینه زیاد است. آیا تا به حال فکر نموده اید که یک درب کهنه قدیمی را چگونه می توان به مورد استفاده قرار داد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل می پردازیم.

ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

سری به انبار خانه بزنید و درب کهنه قدیمی را از آنجا بیرون بیاورید و در ادامه با ما همراه باشید.

مرحله اول ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

قبل از هر چیزی باید دستی به سر روی درب بکشید. چوب در گذر زمان می تواند آسیب دیده و سطحی ناصاف را به وجود آورده باشد. پس بهتر است سطح چوبی درب را سنباده بکشید و تمیز کنید. شاید سنباده برقی کار شما را ساده تر کند. این کار را با ظرافت و دقت انجام دهید چون پس از خاتمه آن و در طول استفاده از کنسول ممکن است سطح ناصاف آن شما را اذییت کند. اگر مایل بودید می توانید این درب را رنگ آمیزی هم بکنید. رنگ مورد نظر را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. در اینجا صاحب خانه دوست داشته که حالت طبیعی و قدیمی چوب را حفظ نموده و به همان صورت آن را به فضای داخلی خانه ببرد.

مرحله دوم

سطح رویی درب را از خرده چوب ها تمیز کنید. از یک دستمال برای این کار بهره ببرید. تنها چیزی که لازم از خریداری کنید 4 عدد پایه میز است. این پایه ها را به راحتی می توانید از ابزار فروشی ها و یا کارگاه های کوچک تهیه کنید. برای انتخاب آنها با فروشنده مشورت کنید و گزینه مناسب را بیابید باید دقت داشته باشید که پایه ها باید تحمل وزن کنسول و وسایلی که قرار است رویش قرار بگیرند را داشته باشد. در هنگام خرید به سبک و شرایط کلی دکوراسیون منزل تان دقت کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مدل پرده، پذیرایی شما را بی نظیر می نماید سر بزنید.

مرحله سوم ساخت کنسول با وسایل قدیمی منزل

اکنون زمان آن رسیده که پایه ها را در جای مناسب و به گوشه های درب قدیمی متصل کنید. برای ایجاد سوراخ ها و فرو کردن پیچ ها از دستگاه دریل یاری بگیرید تا کار شما به سادگی انجام گردد.

پایه ها باید به فاصله های مشخص و در حالتی ایستا نصب شوند تا در هنگام استفاده از میزتان دچار مشکل نشوید. دقت و ظرافت را از قلم نیاندازید. اکنون شما کنسول زیبا و کاربردی دارید که برایش هزینه زیادی ننموده اید و از آن بهتر آنکه لذت ساخت آن را نیز خودتان چشیده اید.

کاربرد میز کنسول

این میز می تواند به عنوان کنسولی زیبا در بخش ورودی خانه شما قرار بگیرد و فضایی مناسب را برای نگهداری از وسایل شما فراهم کند. اگر قصد دارید وسایل دکوری روی آن قرار دهید سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که با ظاهر کلی میز کنسول شما هماهنگ باشد. یک آینه برای ورودی لازم است. آینه را روی میز قرار دهید تا هنگام ورود و خروج به راحتی بتوانید مرتب بودن ظاهر خود را کنترل کنید. طراوت گیاهان خانگی را به دکوراسیون ورودی بیاورید و از فضای زیر این میز هم بهره ببرید. ولی دقت کنید تا فضای شما نا منظم جلوه نکند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این وسایل کهنه در دکور منزل را دور نریزید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 245

به "با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هر آنچه در خانه دارید میز کنسول بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید